شهادت اسماعیل هنیه فریاد مظلومیت فلسطینیان را بیش از پیش در جهان طنین انداز کرد

تهران-ایرنا-معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه شهادت اسماعیل هنیه ملل مسلمان در سراسر جهان را داغدار کرد، گفت: ظلم و ستم دژخیمان رژیم صهیونیستی سبب شده که فریاد مظلومیت فلسطینیان بیش از پیش در جهان طنین انداز شود.

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ محمد محمودی در آیین افتتاحیه بیست و دومین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح امروز (شنبه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۳) در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و نظام اسلامی، شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و جان‌فشانان در راه اعتلا و سر بلندی محور مقاومت، به‌ویژه شهید اسماعیل هنیه، گفت: شهادت مجاهد نستوه راه مقاومت و آزادی سرزمین فلسطین، شهید اسماعیل هنیه، امری است که سبب داغدار شدن ملل مسلمان در سراسر جهان شده است. ظلم و ستم هرروزه دژخیمان رژیم صهیونیستی نیز سبب شده است که فریاد مظلومیت فلسطینیان، بیش از پیش در جهان طنین‌انداز شود.

وی افزود: مردم سرزمین فلسطین علی‌رغم تقدیم هزاران شهید و میلیون‌ها آواره، از آرمان‌های مقاومت اسلامی خود دست نکشیده‌اند و همین امر سبب شده است که فردی نظیر شهید هنیه با پافشاری در راه اعتلای اسلام و دفع این رژیم منحوس از سرزمین‌های اشغالی، به فیض عظیم شهادت نائل شود.

سرتیپ محمودی در بخش دیگری از سخنان خود، با تبریک به دانشجویان دانشگاه‌های افسری تصریح کرد: حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در دوره‌های جامعه‌پذیری نظامی مشترک، به منظور تعمیق معرفت ایمانی، ارتقای توان رزمی و جان‌فشانی در راه دفاع از آرمان‌های ایران اسلامی و حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌شود تا دانشجویان از طریق جامعه‌پذیری دوشادوش هم در راه حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی گام بردارند.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه مطابق قانون اساسی کشور، مهم‌ترین مأموریت و مسئولیت ارتش، پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور است، تأکید کرد: تمامی نیروهای چهارگانه ارتش، با همکاری، انسجام و اتحاد کم‌نظیر خود، توانسته‌اند با قدرت، عظمت و اقتدار از یکپارچگی کشور دفاع کرده و از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، در تمامی صحنه‌های نبرد و دیگر حوادث سرنوشت‌ساز کشور، با سربلندی و افتخار، به خدمت‌رسانی به نظام و مردم شریف کشور حاضر بوده‌اند.

وی با بیان اهمیت آموزش در دوران جامعه‌پذیری نظامی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، اظهار داشت: بحث آموزش و تعلیم تخصصی، روزآمد و همه‌جانبه، پایه و محور تمامی مأموریت‌ها در ارتش است و دانشگاه‌های افسری، مراکز درجه‌داری و خدمت نظام وظیفه‌ عمومی، ضمن انجام مأموریت‌های ذاتی خود، به تربیت فرماندهان و آینده‌سازان نظامی کشور همت می‌گمارند.

شهادت اسماعیل هنیه فریاد مظلومیت فلسطینیان را بیش از پیش در جهان طنین انداز کرد

سرتیپ محمودی ضمن ابراز امیدواری نسبت به برگزاری هرچه هماهنگ‌تر و پرشکوه‌تر بیست و دومین دوره رزم مشترک، خاطر نشان کرد: در طول دوره مذکور کوشش شده است تا از تمامی ظرفیت‌های ارتش در حوزه‌های تعلیمی، تربیتی و معرفتی بهره‌برداری شود تا دانشجویان با قرارگیری در محیطی مملوء از تعامل و هم‌اندیشی، شیوه‌های همکاری و کنش هم‌افزا را فرا بگیرند.

آئین افتتاحیه بیست و دومین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش، صبح امروز (شنبه) با حضور امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش و امیر سرتیپ یوسف قربانی معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا برگزار شد. در این آیین جمعی از مسئولان، معاونان نیروی انسانی و فرماندهان آموزشی نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی ارتش، روحانیون مبلغ و تعدادی از اساتید آموزشی مدعو حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha