۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85557084
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات پینگ پنگ همدان: دنبال کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ هستیم

همدان- ایرنا- رئیس هیات پینگ پنگ همدان گفت: هم اینک در بخش بانوان بهترین شرایط را در بین استان‌های کشور داریم و هدف ما کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ است.

زهره ابوطالبیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حق ما حضور در المپیک ۲۰۲۴ بود اما یکسری تصمیم گیری‌ها باعث تغییر در روند انتخاب گزینه‌های اعزامی شد، با این حال تلاش می‌کنیم در دوره آینده المپیک به حق خود برسیم.

وی اضافه کرد: ما اکنون در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برترین تنیس باز کشور را داریم و برای ما حفظ این جایگاه بسیار حایز اهمیت است.

ابوطالبیان ادامه داد: ستایش ایلوخانی در رده جوانان و شیما صفایی در رده بزرگسالان نفر اول تنیس روی میز کشور به شمار می‌روند و می‌توانیم تا المپیک ۲۰۲۸ به اهداف خود برسیم.

رئیس هیات پینگ پنگ همدان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد رشد بانوان پینگ پنگ بوده‌ایم و امسال مسیر پیشرفت آن‌ها با حمایت‌های صورت گرفته، شرایط بسیار بهتری پیدا کرد.

وی اضافه کرد: هم اکنون شاهد شکوفایی پدیده‌های پینگ پنگ همدان در میادین مختلف هستیم که لزوم توجه ویژه مسئولان به سرمایه گذاری در این بخش را بیشتر می‌کند.

ابوطالبیان بیان کرد: اگر حمایت‌ها از پینگ پنگ بانوان همدان به صورت ویژه صورت بگیرد قطع به یقین در المپیک ۲۰۲۸ می‌توانیم سهمیه داشته باشیم.

وی با تمجید از تلاش بی‌وقفه اعضای هیات و مربیان سازنده تنیس روی میز همدان در پرورش و شکوفایی استعدادها گفت: این استان با تلاش اعضای هیات و مربیان مجرب، امروزه به مرکز استعدادسازی نخبه‌های تنیس روی میز کشور تبدیل شده است.

ابوطالبیان ادامه داد: هدف اصلی ما حضور بیشتر در میادین بین‌المللی است چرا که در مسابقات ملی به آنچه که خواستیم، دست یافته‌ایم.

وی اظهار کرد: در بخش بانوان طی سال‌های اخیر به مقام‌های قهرمانی متعددی دست یافتیم هر چند در بخش پسران نیز افتخارات خوبی نصیب تنیس روی میز استان همدان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha