۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85557136
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نیمی از مدارس فوتبال گیلان مجوز فعالیت دارند

۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۰
کد خبر: 85557136
نیمی از مدارس فوتبال گیلان مجوز فعالیت دارند

رشت - ایرنا - رئیس مدارس هیات فوتبال گیلان گفت: با توجه به اینکه حدود ۱۲۰ مدرسه فوتبال در این استان وجود دارد، ۶۰ مورد از این مدارس تاکنون مجوز خود را تمدید کرده اند.

سیدامیر فرحسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال تمدید مجوزهای فعالیت مدارس فوتبال از طریق سامانه انجام می‌شود احتمالا حدود یکصد باشگاه بتوانند مجوز فعالیت خود را در گیلان تمدید کنند.

وی افزود: بازدیدهای دوره‌ای توسط مسئولان هیات فوتبال گیلان از باشگاه‌ها و نحوه فعالیت مدارس فوتبال انجام می شود و از سوی این بازرسان به باشگاه‌هایی که هنوز موفق به تمدید مجوز نشده اند توصیه می شود که فوری نسبت به تمدید این مجوزها اقدام کنند.

وی با اشاره به عملکرد مدارس فوتبال گیلان ادامه داد: یکسری از باشگاه‌ها در مدارس خود از حضور پیشکسوتان و مربیان دوره دیده استفاده می کنند که فعالیت آنان بسیار خوب و مورد قبول هیات فوتبال و همچنین اولیای هنرجویان است.

رئیس مدارس هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: در این میان برخی از مدارس نه تنها از وجود چنین مربیانی بهره نمی برند در مقابل هنرجویان زیادی را هم ثبت نام می کنند که امر باعث کاهش کیفیت آموزش می شود.

وی در ادامه از اولیای هنرجویان خواست: برای ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال دقت لازم را داشته و برای آموزش فرزندان خود از مدارسی استفاه کنند که دارای مجوز فعالیت و نیز مربیان دوره دیده هستند.

فرحسینی در ادامه با اشاره به مربیانی که با مدارس فوتبال غیرمجاز همکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدهایی که انجام می شود، فعالیت این دسته از مربیان مشخص و از حضور آنان در کلاسهای ارتقای مربیگری و حتی حضورشان در لیگهای استانی نیز جلوگیری می شود.

وی در ادامه با اشاره به عدم ایمن سازی مناسب برخی از زمینهای تمرینی اظهار کرد: متاسفانه برخی از مدارس فوتبال و باشگاه‌هایی که دارای این مدارس هستند، زمینهایی را اجاره می‌کنند، ایمن‌سازی مناسبی نشده است که این انتظار می‌رود مالکین این زمینها که اغلب شهرداری‌ها و اداره‌های ورزش و جوانان هستند، در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha