۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85557139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انعقاد تفاهم‌نامه تربیت دانش‌آموزانی با دغدغه محیط زیست در خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه بین این دستگاه و اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در راستای آموزش و گسترش فرهنگ حفاظت محیط زیست در جامعه دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش ایرنا عبدالله حبیبی روز شنبه در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه بیان کرد: قطعا همکاری بیشتر بین این ۲ دستگاه، در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی استان اثرچشمگیری خواهد داشت و دانش‌آموزانی با دغدغه حفظ محیط زیست در استان پرورش داده خواهد شد.

وی گفت: از جمله اهداف انعقاد این تفاهم نامه شامل نهادینه‌سازی و تحقق تربیت زیستی در مدارس و پرورش سرمایه‌های اجتماعی برای حفاظت خردمندانه از محیط زیست است.

حبیبی اظهار کرد: افزایش مشارکت اجتماعی جامعه دانش‌آموزی برای حفاظت از محیط زیست و انجام طرح‌ها و برنامه‌های محیط زیستی در راستای تحقق صیانت و حفاظت از محیط زیست و تلاش برای تربیت نسلی علاقه‌مند، مسئولیت‌پذیر، حساس و با سواد برای نگهداری از منابع طبیعی کشور از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اهمیت دادن به محیط زیست به عنوان سرمایه‌ی ملی و اجتماعی را وظیفه هر فرد دانست و آموزش این اصل به دانش‌آموزان را به عنوان آینده‌سازان کشور بسیار مهم تلقی کرد.

به گزارش ایرنا، خوزستان با یک میلیون و یکصد هزار دانش آموز جایگاه سوم کشور در این شاخص را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha