شایگان: شرایط کشتی‌گیران کشورمان با اسکان مجزا مطلوب است

پاریس- ایرنا- سرپرست تیم‌ ملی کشتی فرنگی درباره وضعیت ملی‌پوشان در محل اسکان مجزا از دیگر ورزشکاران المپیکی گفت: اینجا ملی‌پوشان از استرس رقابت‌ها دور هستند و از طرف دیگر نیز وضعیت غذا و رسیدگی خیلی بهتر است که قطعا روی نتیجه نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، امید شایگان روز شنبه در گفت‌وگویی در خصوص اسکان اعضای تیم‌ ملی کشتی فرنگی ایران در هتلی جدای از دهکده المپیک اظهار داشت: این برای اولین بار بود که چنین اتفاقی افتاد و امیدوارم که جواب بدهد تا در دوره‌های آینده نیز چنین برنامه‌ریزی‌ داشته باشیم. اینجا ملی‌پوشان از استرس رقابت‌ها دور هستند و از طرف دیگر نیز وضعیت غذا و رسیدگی خیلی بهتر است و قطعا روی نتیجه نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت.

وی ادامه داد: در هتل محل اسکان، تشک‌های تمرینی مهیا شده تا بچه‌ها درگیر بعد مسافت برای تمرین‌های روزانه نباشند. غذاهای ایرانی برای بچه‌ها در نظر گرفتیم که از این نظر هم به مشکل نخورند.

سرپرست تیم‌ ملی کشتی فرنگی با اشاره روحیه ملی‌پوشان عنوان کرد: مدتی که با بچه‌ها بودم حس کردم که در بهترین وضعیت روحی قرار دارند و امیدوارم که ثمر بخش هم باشد.

پیکارهای کشتی فرنگی در المپیک پاریس از روز دوشنبه با اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم آغاز خواهد شد که مهدی محسن‌نژاد و امین میرزازاده ۲ نماینده کشورمان در این وزن هستند.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی به طور رسمی از پنجم مرداد آغاز شد که کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha