توکلیان: روحیه ملی‌پوشان کشتی عالی است/ به دعوت هندی‌ها در پاریس هستم

پاریس- ایرنا- مربی تیم کشتی آزاد هند با اشاره به روحیه خوب کشتی‌گیران کشورمان گفت: از روز دوشنبه شاهد مدال‌آوری کاروان کشتی ایران خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، مسابقات کشتی بازی‌های المپیک پاریس روزهای ۱۵ تا ۲۱ مردادماه در سالن «شامپ دِ مارس آرنا» شهر پاریس برگزار خواهد شد و کشتی ایران با ۱۱ نماینده در این آوردگاه بزرگ حضور خواهد داشت. گوش‌شکسته‌های ایرانی در کشتی فرنگی ۶ سهمیه و در کشتی آزاد پنج سهمیه کسب کرده‌اند.

در نخستین روز رقابت در اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ۲ نماینده کشورمان مهدی محسن‌نژاد و امین میرزازاده به روی تشک خواهند رفت.

امیر توکلیان مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان امروز در حاشیه حضور در تمرینات ملی‌پوشان کشتی فرنگی در پاریس، اظهار داشت: واقعا جای تشکر دارد که فدراسیون تصمیم خوبی گرفت که سالن اختصاصی تمرین در هتلی نزدیک دهکده المپیک برای، ملی‌پوشان کشتی فراهم کرد. آن‌چیزی که من از نزدیک دیدم روحیه نفرات خیلی خوب بود، قطعا مردم عزیزمان از روز دوشنبه شاهد کسب مدال‌های رنگارنگ از سوی ملی‌پوشان کشتی فرنگی خواهند بود.

مربی تیم ملی هند ادامه داد: تیم هند برای المپیک یک سهمیه در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد مردان و ۵ سهمیه در کشتی آزاد زنان بدست آورده است. با توجه به اینکه با فدراسیون کشتی‌ هندوستان همکاری دارم با دعوت کمیته ملی المپیک این کشور به پاریس آمده‌ام تا عملکرد کشتی‌گیران هندی را از نزدیک نظاره‌گر باشم.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی به طور رسمی از پنجم مرداد آغاز شد که کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha