۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85557262
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رقابت‌های لیگ رولر اسکی قهرمانی کشور در رشت آغاز شد

رشت - ایرنا - مرحله دوم رقابت‌های لیگ رولر اسکی قهرمانی کشور از عصر شنبه با حضور ۶۰ ورزشکار از استان های مختلف کشور در رشت آغاز شد.        

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دوره از رقابت‌ها در هر ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار می شود و ورزشکاران شرکت کننده به مسافت ۱۵ کیلومتر و به مدت ۲ روز در شهرستان رشت با هم به رقابت می پردازند.

رئیس هیات اسکی گیلان در خصوص برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: لیگ رولر اسکی قهرمانی کشور در سه مرحله برگزار می شود که در پایان این مراحل و با نظر کمیته فنی چهار ورزشکار برتر( ۲ زن و ۲ مرد) به رقابتهای بازیهای آسیایی تایلند که آذرماه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

آرمان حداد افزود: گیلان میزبان مرحله دوم این رقابتهاست، ضمن اینکه مرحله نخست این مسابقات نیز هفته گذشته در تبریز برگزار شد که در بخش بانوان عاطفه صالحی از خراسان رضوی و پرستو آبسالان از آذربایجان شرقی و ساحل تیر از مازندران به ترتیب در رتبه های اول تا سوم جدول قرار گرفتند.

وی بیان کرد: همچنین در پایان مسابقات بخش مردان؛ علیرضا نظری زاده از همدان، امیررضا پوربیگ از اردبیل و دانیال ساوه شمشکی از تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات اسکی گیلان خاطرنشان کرد: پس از پایان مرحله دوم این رقابت‌ها که در شهرستان رشت جریان دارد، مرحله سوم و پایانی لیگ رولر اسکی به مسافت ۱۰ کیلومتر در تهران برگزار خواهد شد که مجموع امتیازات ورزشکاران در این سه مرحله محاسبه و نفرات برتر این لیگ انتخاب می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha