۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۵
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85557359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۵ میلیارد ریال برای سه حلقه چاه آب شرب دشت بره بیجه دهلران هزینه شد

ایلام -ایرنا-نماینده مردم شهرستان‌های آیدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۵۵ میلیارد ریال برای بهره برداری از سه حلقه چاه آب شرب دشت بره بیجه این شهرستان در راستای رفع تنش آبی منطقه هزینه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله چراغی روز شنبه در آیین بهره برداری از این پروژه‌ها، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این چاه‌ها به میزان ۶۰ لیتر در ثانیه به ورودی آب شرب دهلران افزوده شد که کیفیت آن نیز در سطح مطلوبی قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حفر لوله گذاری، پمپاژ و تجهیز چاه‌ها به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال، خرید لوله به طول ۴کیلومتر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال، اجرای خط لوله با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و برق رسانی به پمپاژ ها به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از جمله اقدام‌های انجام شده در این پروژه‌ها است.

۱۵۵ میلیارد ریال برای سه حلقه چاه آب شرب دشت بره بیجه دهلران هزینه شد

مدیر عامل آبفای استان ایلام نیز در این آیین گفت: خدمات رسانی در زمینه آب شرب از ضرورت‌ها و دغدغه مردم شهرستان دهلران بود که چندی پیش وعده داده شد و برای اجرای آن، این چاه‌ها وارد مدار شد.

محمد محمدی با قدردانی از پیگیری‌ها و تلاش مسئولان در راستای اجرای این طرح، افزود: با اجرای این پروژه، مردم دهلران از آب شرب پایدار و سالم برخوردار می‌شوند.

فرماندار ویژه دهلران نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم این شهر مدت‌ها با تنش آبی مواجه بودند و حفر و وارد شدن این چاه‌ها به مدار، مشکل کمبود آب مناطق مختلف دهلران را رفع می‌کند.

لطیف صادقی افزود: روستاهایی در بخش های موسیان و دشت عباس هم دچار کم آبی هستند که نیاز است آبفای استان در این خصوص رسیدگی لازم را داشته باشد.

۱۵۵ میلیارد ریال برای سه حلقه چاه آب شرب دشت بره بیجه دهلران هزینه شد

افتتاح نمایندگی آبفا در بخش دشت عباس دهلران

نماینده مردم شهرستانهای آبدانان، بدره، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: مردم بخش دشت عباس خواستار استقرار نمایندگی آبفا در این بخش بودند که این موضوع برای تسریع در خدمات رسانی به مردم انجام شد.

در آئین افتتاح این پروژه‌ها،فرماندار ویژه دهلران و معاون سیاسی فرماندار، مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان و مدیر عامل آبفای استان حضور داشتند.

در حکمی «علی رحمتی» به‌عنوان نماینده آبفا استان ایلام در بخش دشت عباس معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha