فرماندار تهران: ساماندهی صنوف پایتخت نیازمند طرح جامع است

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران با اشاره به اهمیت ساماندهی صنوف تهران در راستای ایمن‌سازی و رونق‌بخشی به حوزه کسب و کار، گفت: ساماندهی صنوف کلانشهر پایتخت نیازمند یک کار جامع مبتنی بر مطالعات دقیق است.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، احمد قیومی عصر شنبه در نهمین نشست کارگروه محلی ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهرستان تهران با اشاره به اهمیت ساماندهی بنکداران مواد غذایی تهران واقع در مناطق ۱۱ و ۱۲ اظهار کرد: وقتی مساله مشاغل تهران بررسی می‌شود منجر به راهکار صحیح شده و مسایل حل می‌شود. در یک برنامه زمانبندی شده، اقدامی ویژه برای بنکداران تهران در راستای بهبود کسب و کار و نیز ساماندهی این صنف، عملیاتی خواهد شد.

رییس کارگروه ساماندهی مشاغل شهرستان تهران تصریح کرد: بازار تهران نیازمند به ساماندهی بیش از پیش دارد، با توجه به حوادث احتمالی مکان صنوف و نوع شغل و محصولاتی که در آنجا تولید و به فروش می‌رسانند لزوم ساماندهی این صنوف بیش از پیش ضروری است، برخی صنوف با مواد اولیه قابل اشتعال سر و کار دارند که باید محل آنها ایمن‌سازی شده تا خطر احتمالی شکل نگیرد.

وی ادامه داد: درباره شهرک‌های صنعتی در این کلانشهر نیز از طریق اداره صمت گام‌های موثری در راستای ساماندهی برداشته شده، اما نگاه این است که با توجه به گستردگی جمعیت و خطرات مختلف باید موضوع آلایندگی هوا و غیره از طریق ایمن‌سازی کاهش یابد.

فرماندار تهران: ساماندهی صنوف پایتخت نیازمند طرح جامع است

ضرورت ایجاد شهرک‌های صنفی در تهران

فرماندار تهران گفت: ضرورت ایجاد شهرک‌های صنفی بیش از هر زمان دیگر در کلانشهر تهران احساس می‌شود، صنعت دارای الزامات مختلفی است و الزامات صنوف کاملا متمایز از صنعت است و این اقدام در راستای ایمن‌سازی و رونق بخشی به صنوف کلانشهر تهران در حال اجرا است.

قیومی اظهار کرد: کلانشهر تهران نیازمند یک کار جامع و مبتنی بر مطالعات دقیق است تا ضمن هدایت صحیح و رفع خطرات احتمالی باعث رونق بخشی به صنوف و سهولت در رفت و آمد مردم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha