پیروزی نساجی مقابل ساگادام ترکمنستان در اردوی ترکیه

ساری- ایرنا- سومین مسابقه تدارکاتی تیم فوتبال نساجی مازندران در اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل با پیروزی شاگردان ساکت الهامی مقابل حریف ترکمنستانی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز –شنبه- در یازدهمین روز از اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل سومین دیدار تدارکاتی‌اش را مقابل ساگادام ترکمنستان برگزار کرد و توانست با نتیجه ۲ – ۰ حریف خود را شکست دهد.

شاگردان الهامی در ورزشگاه کمپ گرین‌پارک کاراتپه استانبول توانستند با گل‌ دقیقه ۴۵ احد جمشیدی نیمه نخست را پیروز به رختکن بروند و در دقیقه ۵۷ نیز محمود قائدرحمتی برای دومین بار دروازه ساگادام را باز کرد.

تیم فوتبال نساجی مازندران از سوم مرداد برای انجام یک اردوی ۱۲ روزه عازم استانبول شد و طی روزهای اخیر علاوه بر انجام تمرینات فشرده در نوبت‌های صبح و عصر، ۲ مسابقه تدارکاتی نیز مقابل ۲ تیم عربستانی برگزار کرد که یک برد و یک باخت کسب کرد.

پیروزی نساجی مقابل ساگادام ترکمنستان در اردوی ترکیه

شاگردان الهامی هفتم مرداد نخستین دیدار تدارکاتی خود را مقابل تیم العربی عربستان برگزار کرده بودند و با ۲ گل صابر حردانی توانستند حریف خود را شکست دهند.

دومین مسابقه تدارکاتی نساجی در این اردو نیز ۱۰ مرداد مقابل الخلود عربستان برگزار شد که با شکست ۱ – ۰ نساجی پایان یافت.

اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نساجی مازندران در ترکیه تا ۱۵ مرداد ادامه دارد و پس از آن الهامی و بازیکنانش برای انجام تمرینات نهایی عازم تهران می‌شوند.

نخستین مسابقه تیم نساجی در فصل بیست‌وچهارم قرار است ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۲۶ مرداد برگزار شود. نساجی در این مسابقه میزبان است، اما هنوز مشخص نیست که نساجی امکان میزبانی در ورزشگاه شهید وطنی را دارد یا باید در ورزشگاه دیگری از رقبایش میزبانی کند.

نساجی مرداد پارسال و برای حضور در لیگ بیست‌وسوم نیز عازم ترکیه شده بود و سه دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌هایی از عربستان برگزار کرد که نتیجه این بازی‌ها یک تساوی بدون گل مقابل الخلیج، پیروزی ۳ – ۱ مقابل القادسیه و شکست ۳ – ۱ مقابل الصفا بود. هدایت نساجی را در آن زمان سید مهدی رحمتی بر عهده داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha