استاندار یزد: تفکر جهادی راه حل مشکلات است

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۴
کد خبر: 85557442
استاندار یزد: تفکر جهادی راه حل مشکلات است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: تفکر جهادی و انقلابی راه حل مشکلات است و باید شاهد تقویت گروه‌های مردمی و بسیجی در جامعه باشیم.

به گزارش ایرنا، " مهران فاطمی " شنبه شب در آیین تجلیل از جهادگران برتر استان با اشاره به اینکه تفکر جهادی شرایط سخت را قابل تحمل کرد افزود: جهادگران و نیروهای جان برکف بسیجی با تفکر جهادی خود در شرایط سخت مسیر کشور را هموار کردند.

وی از تلاش گروه‌های جهادی و بسیجی استان قدردانی کرد و ادامه داد: شهید رئیسی در شرایطی کشور را تحویل گرفت که دوران کرونا، شرایط سخت اقتصادی و مسائل مختلف همچون ۲ سیل سهمگین و خارج شدن قطار از ریل بر استان و کشور حاکم بود و ایشان با روحیه جهادی خود کشور را مدیریت کرد.

این مسئول به معنای واژه جهاد اشاره کرد و گفت: جهاد از ریشه جهد به معنای کوشش است و بر اساس آیات قرآن کریم هر تلاشی مصداق جهاد نیست و باید این روحیه ملی، دینی و انقلابی برای حل مشکلات بیش از گذشته در جامعه تقویت شود.

استاندار یزد: تفکر جهادی راه حل مشکلات است

فاطمی بیان کرد: روحیه جهادی نسخه شفابخش مشکلات کشور است و شهید رئیسی نیز در کمتر از سه سال ۴۹ سفر استانی و ۳۰ سفر خارج از کشور انجام داد و پس از هر سفر کوله باری از تلاش را به دوش کشید تا شرایط کشور رو به بهبود رود.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: هم‌اکنون در سطح استان گروه‌های جهادی مختلف به صورت داوطلبانه بر حسب ضرورت در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار مسئولان اجرایی صادقانه به انجام وظایف جهادی و انقلابی مشغول هستند.

سردار " حسین زارع کمالی " افزود: تقویت گروه‌های مردمی و جهادی بسیجی یک ضرورت برای کشور است و باید بیش از همیشه در سطح مناطق مختلف با حمایت و همراهی مسئولان به جهاد مقدس خود در کمک به نظام و انقلابی اسلامی تلاش کنند.

در این همایش که با حضور بیش از ۳۰۰ جهادگر از اقشار مختلف استان برگزار شد از جهادگران تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha