مدرک تحصیلی دانشجویان کار درمانی در مازندران بین المللی شد

ساری-ایرنا- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران از صدور گواهی اعتبار بین المللی گروه آموزشی کار درمانی این دانشگاه خبرداد و گفت : مدارک دانشجویان فارغ التحصیل این گروه آموزشی در مدت زمان معین مورد قبول تمامی دانشگاه ها و مراکز کاردرمانی معتبر جهان است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران، سید خسرو قاسمپوری روز یکشنبه اعلام کرد: گروه آموزشی کاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ارزیابی و اعتباربخشی بین المللی موفق به کسب گواهینامه اعتبار تا سال ۲۰۳۰ از فدراسیون جهانی کاردرمانی ( World Federation of Occupational Therapists ) شد.

وی توضیح داد: براساس گواهی فدراسیون جهانی کاردرمانی، با توجه به ارزیابی کمی و کیفی برنامه ها و فعالیت های آموزشی و بالینی گروه آموزشی کاردرمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مدارک دانشجویان این گروه آموزشی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا مدت زمان تعیین شده در سطوح بین المللی معتبر است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت: این گواهینامه از سال ۲۰۲۳ تا پایان سال ۲۰۳۰ مورد قبول این فدراسیون جهانی و تمامی دانشگاه ها و مراکز کاردرمانی معتبر جهان است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران یکی از ۲ دانشگاه علوم پزشکی این استان است که اعضای هیات علمی آن بیش از ۵۵۳ نفر، ‌بیش از ۱۲ دانشکده دارد که بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند.

مدرک دانشجویان کار درمانی در مازندران بین المللی شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha