۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی قصرشیرین اختصاص یافت

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین اعتبار اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان در سال جاری را ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد که نسبت به پارسال رشد ۲ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد نجفی روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قصرشیرین در فرمانداری، افزود: این اعتبار از سه محل استانی، توازن و نفت و گاز است که برای احداث و تکمیل طرح های عمرانی قصرشیرین هزینه خواهد شد.

وی اظهار کرد: این اعتبار برای اجرای ۵۰ طرح عمرانی در سرفصل های مختلف در بخش های امور کشاورزی، منابع طبیعی، انرژی، توسعه خدمات شهری و روستایی، مبلمان شهری، میراث فرهنگی و گردشگری، آب و فاضلاب، امور عشایری، طرح هادی روستایی، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، گردشگری، شبکه های برق، شیلات، بهسازی معابر شهری هزینه می‌شود.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه تزریق اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی و نیمه تمام در مناطق محروم یک اولویتی است که با نگاهی ویژه دنبال شده است، گفت: اولویت برای تکمیل طرح های نیمه تمام است.

نجفی ادامه داد: مسوولان دستگاه های اجرایی با توجه به ظرفیت های موجود، باید نسبت به جذب اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی در دست اقدام اهتمام و شتاب عمل بیشتری داشته باشند.

در ادامه پیشنهادات دستگاه های اجرایی برای اعتبارات عمرانی  سال ۱۴۰۳ قرائت شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha