عملیات «تل آویو» سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود

تهران- ایرنا- کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کرد که عملیات شهادت طلبانه در منطقه «حولون» در نزدیکی شهر تل آویو سیلی محکمی به نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه خود با تبریک عملیات شهادت طلبانه صبح امروز یکشنبه در جنوب تل آویو اعلام کرد که این عملیات نشانه پوشالی بودن رژیم صهیونیستی در برابر اراده مبارزان قهرمان فلسطین است.

این جنبش فلسطینی افزود: این عملیات واکنش و پاسخ طبیعی و عملی به جنایت های روزانه و نسل کشی ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه بود.

کمیته های مقاومت فلسطین، خواستار انجام عملیات های دردناک بیشتری برای مهار و مقابله با قاتلان جنایتکار صهیونیست شد.

این جنبش از جوانان فلسطینی خواست، رویارویی با دشمن صهیونیستی را در همه میدان ها افزایش دهند و مقاومت را به شیوه های مختلف تشدید کنند.

به گزارش ایرنا، منابع خبری صبح امروز یکشنبه از عملیاتی ضدصهیونیستی با سلاح سرد در نزدیکی تل آویو و کشته شدن ۲ صهیونیست و زخمی شدن تعداد دیگری خبر دادند.

منابع صهیونیستی اوضاع زخمی‌ها را بسیار وخیم توصیف کرده و تاکید کردند که نیروهای امدادی درحال تلاش برای احیای آن‌ها هستند.

عملیات «تل آویو» سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود

برخی منابع گزارش دادند که مجری این عملیات به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجری این عملیات از ساکنان کرانه باختری است و احتمال دارد شخص دیگری نیز در این عملیات با او همکاری کرده باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha