توقیف ۱۴ دستگاه «بی ام و» قاچاق در غرب تهران + فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف و توقیف ۱۴ دستگاه خودوری «بی ام و» BMW مدل X۴ قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز یکشنبه در این خصوص افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد ۱۴ دستگاه خودوری سواری BMW X۴ قاچاق در پارکینگ منزلی مسکونی در وردآورد دپو شده که در این راستا با هماهنگی مقام قضایی ماوران راهی محل شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از محل پارکینگ ساختمان، خودروهای مذکور شناسایی و توقیف شد چرا که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بود.

به گفته سرهنگ افشاری، پرونده قضایی مربوطه تشکیل، خودروها تحویل سازمان اموال تملیکی و متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اجرای طرح ساعتگرد در محدوده خیابان شریعتی

همچنین رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت که یکی از محورهای عمدتا شلوغ و پر ترافیک شهر تهران، خیابان شریعتی و معابر اطراف آن است و این خیابان به ویژه در محدوده شهرداری منطقه سه گره های ترافیکی متعددی دارد.

سرهنگ زینی وند افزود: با توجه به این موضوع و پس از انجام طرح های مطالعاتی، با همکاری شهرداری منطقه سه، با هدف روان سازی ترافیک، انضباط بخشی و ارتقا ایمنی تردد، تغییراتی در جهات حرکتی این معابر و برخی اصلاحات دیگر در دوربرگردان ها و چراغ های راهنمایی و رانندگی در قالب طرح ساعتگرد ایجاد شده است.

وی در خصوص آغاز اجرای طرح گفت: این طرح از ابتدای روز پنج شنبه یازدهم مرداد ۱۴۰۳ آغاز شد و تاثیرات ترافیکی طرح از جمله روان سازی ترافیک، انضباط بخشی و افزایش ایمنی تردد را در پی داشت.

سرهنگ زینی وند در مورد تغییرات ایجاد شده در طرح لوپ ساعتگرد گفت: جهت حرکت خیابان مینا، حدفاصل خیابان شریعتی تا میدان مینا، به صورت شرق به غرب، خیابان دو طرفه شهید سنجابی (بهروز سابق) در حدفاصل میدان مینا تا خیابان شهید دستگردی (ظفر سابق)، به صورت یکطرفه جنوب به شمال، خیابان دو طرفه ظفر، حدفاصل خیابان شهید سنجابی تا خیابان شریعتی، به صورت یکطرفه غرب به شرق تغییر یافت و در نهایت چراغ راهنمایی و رانندگی در تقاطع خیابان های شریعتی - مینا و زیبا حذف و این تقاطع مسدود شد.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تغییرات ایجاد شده در دوربرگردان ها نیز بیان کرد: تقاطع خیابان های ظفر- نصیری که پیش تر به دلیل وجود حرکات قطری، شاهد شکل گیری صف ترافیک و بعضا انسداد در این محدوده بودیم، صرفا رویکردهای گردش به چپ و راست مجاز، با اصلاح‌هندسی ضلع جنوب تقاطع خیابان شریعتی- خیابان ظفر، دسترسی شهروندانی که قصد دسترسی به خیابان ظفر را دارند، از طریق واگرد در این محدوده و عبور از معابر مینا و سنجابی تامین و با اصلاح هندسی در خیابان مینا تقاطع رودبار شرقی و غربی، دسترسی از شبکه معابر اطراف میدان مینا به بلوار میرداماد مطابق گذشته از طریق معبر رودبار غربی فراهم شد.

وی گفت: خوشبختانه تا به امروز بازخورد های اجرای طرح مثبت بوده و به روان شدن عبور و مرور در این محدوده کمک کرده است.»طرح در سال گذشته مصوب و امسال اجرا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha