۱۰ تن برنج خارجی قاچاق در مراغه کشف شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹
کد خبر: 85557733
۱۰ تن برنج خارجی قاچاق در مراغه کشف شد

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۱۰ تن برنج قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف، و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ توحید فارسی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این محموله قاچاق حین گشت‌زنی ماموران پلیس آگاهی و کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه کامیون عبوری کشف و ضبط شد.

۱۰ تن برنج خارجی قاچاق در مراغه کشف شد
فرمانده انتظامی مراغه: مردم در زمینه مقابله با قاچاق کالا با پلیس همکاری کنند

وی با بیان اینکه در این کامیون ۲۵۰ کیسه ۴۰ کیلوگرمی برنج خارجی قاچاق بارگیری شده بود، اضافه کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد و انتظار می‌رود شهروندان نیز در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

سرهنگ فارسی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا و ارز عامل اخلال در نظام اقتصادی و ایجاد آسیب جدی بر پیکره تولید داخلی است، ادامه داد: چرخ بازار بر اساس ۲ اصل عرضه و تقاضا می‌چرخد و اگر آگاهی مردم در زمینه اقتصاد به واسطه اطلاع‌رسانی و آموزش ارتقا یابد، بدون‌شک آنان با نخریدن کالای قاچاق ضربه‌ای اساسی به سودجویان وارد می‌کنند.

به گزارش ایرنا اقتصاد کشور ما سالهاست که از اثرات نامطلوب قاچاق کالا رنج می‌برد و مقابله با آن به همکاری مردم و مسئولان نیاز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha