۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۵
کد خبر: 85557759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام ۴۵۰ زائر اولی به کربلای معلی در ملارد

۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۵
کد خبر: 85557759
اعزام ۴۵۰ زائر اولی به کربلای معلی در ملارد

ملارد - ایرنا - در آستانه اربعین حسینی ۴۵۰ نفر از اهالی محلات کم برخودار و زائر اولی شهرستان ملارد با ۱۰ دستگاه اتوبوس به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش ایرنا مسلم هاشمی مسئول قرارگاه قرآنی و جهادی امام حسن مجتبی (ع) حسینیه شهید هاشمی سرآسیاب روز یکشنبه دراین باره گفت: امروز توفیق داریم افراد زائر اولی از سطح شهرستان ملارد بهمراه تعدادی از فعالان قرآنی را که در آزمون برگزار شده حائز رتبه ممتاز گردیده اند ، به سفر معنوی زیارت عتبات عالیات اعزام کنیم .

وی افزود : این اعزام در راستای ترویج فرهنگ علوی و شور حسینی به منظور تجلیل از فعالان قرآنی و تشویق سایر افراد به این گونه فعالیت ها ، در قالب کاروان زیارتی با عنوان حضرت رقیه سلام الله علیها شامل این افراد با کمک خیرین قرآنی به پیاده روی اربعین اعزام می‌شوند.

اعزام ۴۵۰ زائر اولی به کربلای معلی در ملارد

گفتنی است در آیین بدرقه این زائران اربعین که عصر دیروز از مقابل حسینیه شهید هاشمی برگزار شد ، امین اسدی فرماندار شهرستان ملارد، محمد امینی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و سرهنگ عباس زورمند جانشین فرمانده سپاه ملارد حضور داشتند.

حسینیه شهید هاشمی، منزل خانواده هاشمی در منطقه سرآسیاب ملارد که بعد از شهادت پدر خانواده به حسینیه و مرکز حمایت از خانواده های بی سرپرست و همچنین پایگاهی برای فعالیت های اجتماعی فرهنگی و مذهبی تبدیل شده است.

گروه سرود عماران انقلاب از مجموعه های زیرمجموعه این موسسه فرهنگی است که در محضر رهبر فرزانه انقلاب اجرای سرود انقلابی داشته اند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha