واکنش شورای شهری‌ها به ابقای هیات رییسه‌ای که «نعمت» است

تهران بزرگ - ایرنا - اعضای شورای شهر امروز هیات رییسه سال آخر شورای ششم را ابقا کردند؛ هیات رییسه‌ای که به گفته یکی از اعضا «برای شورا نعمت است.»

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز یکشنبه در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، انتخابات هیات رییسه شورا برگزار شد و پس از ابقای هیات رییسه برخی اعضا نقطه نظرات شان را بیان کردند.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا گفت: ما از شهرداری انتظاری نداریم اما تقاضای ما از رییس و نایب رییس شورا این است که اگر مباحث ما تخصصی است، به آن توجه کنند.

وی افزود: امیدواریم در یک سال باقی مانده از شورا بتوانیم با همبستگی امور را پیش ببریم.

رییس کمیته حقوقی شورا نیز با بیان اینکه بنده دیروز ۵۰ دقیقه با رئیس شورا در مورد وضعیت شورای شهر صحبت کردم، گفت: ضمن آرزوی موفقیت برای هیات رییسه، هم من و هم همکاران دیگری ممکن است نقدهایی در مورد شیوه اداره شورا داشته باشیم.

مهدی اقراریان ادامه داد: این رای ۲۱ نفره به رییس شورا نشان داد که به پیگیری مطالبات توسط آقای چمران خوش‌بین هستیم؛ ایشان با ۲۱ رای نشان داد که رییس ۲۱ عضو است و خواهشم این است که به تمام اعضای شورا به یک چشم نگاه شود.

همچنین محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: این رای به همه اعضای هیات رییسه با هم بوده و عملکرد هیات رییسه در مجموع مورد تایید است و امیدواریم وفاق بیشتری را شاهد باشیم.

وی افزود: امیدواریم نایب رییس شورا چون سه سال قبل در مسوولیت خود موفق باشند. حضور چمران، سروری و کاشانی برای شورا «نعمت» است.

وی با بیان اینکه ۳۶۵ روز از فعالیت شورا باقی مانده است، تصریح کرد: همواره نسبت به مجری انتقاد وجود دارد، اما اندازه انتقادات فرق می‌کند، گر چه باید به عنوان اعضای شورا وفاق و همدلی داشته باشیم.

مهدی چمران نیز پس از ابقا در سمت ریاست شورای شهر، اظهار کرد: رضایت الهی فراتر از همه چیز است و اگر خدا راضی باشد کافی است اگر حمایت و هدایت از خداوند صورت بگیرد، مورد رضایت شهروندان نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که جایگاه شورا به خوبی ادای وظیفه کند، افزود: اگر خاطرتان باشد در گذشته یکی از دوستان ما در شهرداری مساله‌ای را مطرح کرد که برای شورا خوب نبود و ما گفتیم که باید توبیخ شود که شد باید افراد شان و میزان وظیفه خود را به خوبی بدانند و ما هم باید از ثانیه به ثانیه وقت خود برای خدمت به شهروندان استفاده کنیم.

رییس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه دیدارهای مردمی اعضای شورا در بخش‌های مختلف گویای این است که بیش از دوره‌های قبل با مردم ارتباط داریم، ابراز امیدواری کرد که این ارتباط همچنان حفظ شود؛ چرا که باید مطالبات مردم را اجرایی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha