ایوب کرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا کرد: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در مسیرهای ارتباطی و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر، ثبت شکایت در بخشهای حمل و نقل و راهداری را به تماسگیرندگان ارائه میکند.
وی شکایت یا پیگیری شکایت حمل و نقلی شامل حمل باری، مسافری و همچنین وضعیت جوی را بیشترین موضوعاتی نام برد که از سوی کاربران جادهای مطرح شده است.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جادهای سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در بخشهای حمل و نقل و راهداری را دارد، افزود: کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانهروزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جادهای در خصوص وضعیت راهها و حمل و نقل جادهای هستند.
حدود ۴۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱مدیریت راههای سیستان و بلوچستان برقرار شده است
۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹
کد خبر:
85557795
زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۴۰ هزار تماس مردمی در سالجاری با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها این ادارهکل برقرار شده است.
اخبار مرتبط
-
صادرات از پایانه مرزی سیستان و بلوچستان ۲۰ درصد افزایش یافت
زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان گفت: ۴۸۱ هزار و ۲۱۸ تن…
-
بیش از ۱۴ میلیون تردد در جادههای سیستان و بلوچستان ثبت شد
زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ میلیون و ۹ هزار…
-
آمادگی پایانههای مرزی سیستان و بلوچستان برای ورود زائران پاکستانی
زاهدان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای گفت: همه…
نظر شما