۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸
کد خبر: 85557862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نوشابه با طعم تریاک

۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸
کد خبر: 85557862
نوشابه با طعم تریاک

همدان- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: عوامل این نیرو موفق به کشف محموله ۲۰ کیلوگرمی تریاک جاسازی شده داخل بطری های نوشابه خانواده در ورودی شهر همدان شدند.

سرهنگ عباس عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از دریافت گزارشی مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از استان مرکزی به مقصد همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به دنبال محرز شدن حرکت خودروی حامل مواد مخدر در محدوده استحفاظی استان همدان، تیم های ویژه برای دستگیری قاچاقچی در مسیر تردد خودرو مستقر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان ادامه داد: تیم های انتظامی، خودروی متهم را در یک عملیات ضربتی توقیف و قاچاقچی را دستگیر کردند و خودرو متهم به مقر پلیس منتقل شد.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: قاچاقچی مواد مخدر، ۲۰ کیلوگرم تریاک را در بطری های یک و نیم لیتری داخل خودروی پژو ۴۰۵ جاسازی کرده بود.

وی اضافه کرد: او قصد داشت با مطرح کردن اینکه محتویات داخل بطری، شیره انگور یا رب انار است از دام پلیس رهایی یابد که این ترفند متهم نتیجه نداد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان ادامه داد: عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر در این عملیات متهم ۴۰ ساله را دستگیر کردند که ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

سرهنگ عزیزی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان خرداد، سه هزار و ۹۶۵ عملیات پلیسی برای دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان موادمخدر، معتادان متجاهر و مصرف کنندگان مواد افیونی اجرا شده است که در این باره هم رشد ۱۳ درصد داشته ایم.

وی افزود: ۶۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاقچیان سه ماهه سال جاری توقیف شد که ۲۵ درصد توقیف وسائط نقلیه قاچاقچیان افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان سال گذشته موفق به انهدام ۴۸ باند و کشف ۶ تن و ۴۷۶ کیلوگرم انواع موادمخدر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha