دستگیری سارق محتویات خودرو در پرند

۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰
کد خبر: 85557987
دستگیری سارق محتویات خودرو در پرند

رباط کریم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری سارق محتویات خودرو با ۷ فقره سرقت در شهر پرند خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ تیمور کلانتری روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهر پرند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر پرند، یک نفر را که در حال سرقت از خودروهای پارک شده بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رباط کریم ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و به ۷ فقره سرقت محتویات خودرو در پرند اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری سارق منزل در رباط کریم

سرهنگ تیمورکلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در رباط کریم، دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اقدامات فنی و تخصصی و بررسی سوابق مجرمان، موفق به شناسایی متهم شده که با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، سارق را در مخفیگاهش در رباط کریم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رباط کریم تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته، سارق دستگیر شده به ۶ فقره سرقت منزل به ازرش ۱ میلیارد ریال اعتراف کرد.

دستگیری باند سارقان مشاعات با ۴۳ فقره سرقت

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهرستان شهریار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اموران پایگاه پلیس آگاهی عوامل اداره یکم با کار اطلاعاتی فنی و پلیسی دو سارق مزبور را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی های پلیس به ۴۳ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha