۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85557998
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های تالش اختصاص یافت

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان تالش گفت: بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه های شهرستان تالش در سال ۱۴۰۳ تخصیص پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، ایرج موذن روز یکشنبه در نخستین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۳ که با حضور جمعی از مسئولان ذیربط در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تالش برگزار شد، اظهارکرد: توزیع ۳ هزار و هشتاد میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی برای ۱۷۹ پروژه شهرستان تالش اختصاص پیدا می کند و امیدورایم سرعت پیشرفت آنها افزایش یابد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ برای ۲۰۶ پروژه مبلغ ۲ هزار و ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده بود و در سال جاری برای ۱۷۹ پروژه مبلغ سه هزار و ۸۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان تالش ادامه داد: این سهم از اعتبارات شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور، سه درصد نفت، گاز و ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: روسای ادارات و نهادها نسبت به جذب بودجه و اعتبارات در مهلت مقرر اقدام نمایند تا بتوانیم بسرعت نسبت به ادامه کار و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اقدام نماییم و مردم در عمل اقدامات ما را ببینند.

موذن بیان کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد افزایش یافته است و این فرصت مناسبی برای تکمیل پروژه های عمرانی است؛ پروژه‌ای عمرانی برای زندگی مردم بیش از پیش مهم است زیرا زیر ساخت‌های کمک رسانی به مردم عمران و آبادانی است.

در این جلسه هر یک از مسئولان ادارات شهرستان تالش در خصوص مشکلات و کمبودها و اقدامات در حال اجرای دستگاه اجرایی مربوطه به ارائه گزارش پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha