۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85558017
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حمایت مدیریت شهری از تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه خواهد داشت

گرگان- ایرنا- شهردار گرگان حمایت از ورزش را یکی از اولویت‌های شهرداری و شورای شهر گرگان دانست و گفت: با توجه به رضایت شهروندان گرگانی از عملکرد تیم بسکتبال شهرداری، پشتیبانی مالی این نهاد در فصل آینده لیگ برتر نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا سیدمحمدرضا سیدالنگی روز یکشنبه در نشست خبری در آستانه روز خبرنگار اظهار کرد: سال گذشته برای تیم بسکتبال شهرداری در لیگ برتر و رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ۸۱۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی بیان کرد: علاوه بر تیم بسکتبال، شهرداری گرگان خود را متعهد به حمایت مالی از دیگر رشته‌ها و ورزش‌ها می‌داند که در راستای آن، شورای شهر ۱۰۰ میلیارد برای کمک به تیم‌ها، هیات‌ها، ورزشکاران و مدال‌آوران تصویب کرد.

سیدالنگی همچنین به پروژه‌های این نهاد در آستانه صدسالگی تاسیس شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: به مناسبت یک سده فعالیت و خدمت، ۱۰۰ پروژه کوچک و بزرگ با هدف تقویت ارائه خمات زیربنایی و عمرانی به مردم این شهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان ادامه داد: بودجه امسال این نهاد ۲۷ هزار میلیارد ریال است که حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال آن برای اجرای طرح‌ها عمرانی هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه قرارگاه جهادی، سال گذشته ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شد و امسال هم در این بخش هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

سیدالنگی گفت: میانگین پیشرفت پروژه‌های شهرداری گرگان ۱۸ درصد است.

سیدالنگی اظهار کرد: پروژه شهربازی گرگان با ۱۸ هکتار مساحت، در دست ساخت است که فاز نخست آن شامل سورتمه و سالن سرپوشیده تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha