نگاهی به هتل ‌های برگزیده کیش از دید کاربران

تهران- ایرنا- در جزیره کیش برای رفاه حال مسافران هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی ساخته شده است. برای رزرو هتل شما می توانید از سایت های معتبر مانند اسنپ تریپ اقدام به رزرو هتل کنید. از مزایای رزرو هتل از طریق اسنپ تریپ این است که این امکان برای شما وجود دارد که نظرات کاربران را درمورد هتل‌ های مختلف بررسی کنید و در نهایت بهترین هتل را انتخاب و رزرو کنید.

به گزارش ایرنا- یکی از شهرهای پر رفت و آمد کشورمان، جزیره کیش است. این جزیره در هر فصلی از سال میزبان تعداد زیادی از مسافران است. مکان‌ های تفریحی و گردشگری جزیره کیش بسیار متنوع است. این جزیره به ‌دلیل توریستی بودن دارای اقامتگاه و هتل ‌های بسیاری است. برخی از هتل‌ ها بین مسافران از محبوبیت بسیاری برخوردار است و توانسته ‌اند رضایت مشتریان را به خود جلب کنند. در واقع بهترین هتل های جزیره کیش از دید کاربران هتل هایی هستند که ویژگی و امکانات خوبی برای رفاه حال مسافران داشته باشند و خدمات ویژه ای را ارائه ‌دهند. اگر می‌ خواهید نگاهی به بهترین هتل‌ های کیش از دید کاربران داشته باشید، تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی بهترین هتل ‌های کیش از نگاه کاربران

در جزیره کیش هتل های زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها بهترین هتل های کیش از نظر مسافران هستند. این هتل ها به دلیل داشتن موقعیت ویژه، امکانات و خدمات رفاهی عالی مورد توجه مسافران قرار گرفته اند. برخی از بهترین هتل‌ های کیش از دید کاربران به شرح زیر است:

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش، با معماری‌ای زیبا و خیره‌کننده در بلوار دریا جزیره واقع شده است. ساخت بنای هتل در سال ۱۳۷۴ به پایان رسید و در سال ۱۳۹۸ آخرین بازسازی آن انجام شد. این هتل چهار ستاره با تعداد ۲۰۰ اتاق، اکثرا با چشم‌اندازی رو به ساحل و به صورت ویلایی، از مسافران جزیره کیش استقبال می‌کند. امکانات تفریحی، فضای باز و محوطه سبز هتل به‌همراه آب‌نما و آلاچیق‌ها، مکان و فضای آرامش بخشی را برای استراحت و گذران وقت در هتل فلامینگو به ‌وجود آورده است. سالن کنفرانس و همایش، رستوران با منوی غذای ایرانی و دریایی، و کافی‌شاپ، بخشی از امکانات موجود و منحصر به فرد هتل هستند. در زمان اقامت در هتل فلامینگو کیش، با تقریبا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به اسکله بزرگ تفریحی کیش و ساحل دسترسی داشته باشید و از تفریحات آبی مانند جت اسکی، دوچرخه سواری، و قایق کف شیشه‌ای لذت ببرید.

هتل مارینا پارک

جزیره کیش دارای هتل ‌های لوکس و شیک بسیاری است. هتل مارینا پارک یکی از هتل ‌های پنج ستاره جزیره کیش است که به‌ دلیل امکانات و خدمات فوق العاده ای که به مسافران ارائه می ‌دهند، توانسته است توجه مسافران را به خود جلب کند. این هتل دارای سوئیت های رویال، دوخوابه و استاندارد است. امکانات این هتل شامل ماساژ تایلندی، استخر، سونا و جکوزی است. هتل مارینا پارک دارای اتاق های دلباز و شیک است، محوطه هتل فضای سبز و آب نماهای زیبایی دارد. همچنین غذاهای رستوران این هتل از کیفیت خوبی برخوردار است. یکی دیگر از امکانات خوب هتل مارینا پارک که مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است دسترسی آسان این هتل به ساحل است. در واقع بهتر است قبل از سفر اطلاعاتی در زمینه هتل و مکان‌ های تفریحی و گردشگری به جزیره کیش کسب کنید و یک برنامه ریزی دقیق برای سفر خود داشته باشید.

هتل گامبرون کیش

کیش، جزیره هتل‌های مجلل و سفید است و یکی از این هتل‌ها، گامبرون است. این هتل سه ستاره در شرق جزیره واقع شده و دسترسی خوبی به دریا دارد و پارک آهوان هم در فاصله دو قدمی از آن قرار گرفته. یکی از فاکتورهای اساسی در انتخاب هتل در جزیره‌ای همچون کیش، نزدیکی به مراکز خرید است و هتل گامبرون این فاکتور را داراست. مرکز تجاری کیش، بازار مریم و بازار ونوس و پارک تفریحی در نزدیکی گامبرون واقع شده. گامبرون که به معنی خرچنگ است و نام قدیم بندرعباس در زمان پرتقالی‌ها بوده، فضای سبز و آلاچیق‌های زیبایی دارد که جان می‌دهد برای پیاده روی و لم دادن. اتاق‌های هتل بزرگ و نورگیرند و نمایی روبه دریا دارند. امکانات هتل نیز بسیار درخور توجه و متناسب با تعداد ستاره‌های هتل است. استخر، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، زمین تنیس، اتاق ماساژ، تفریحات دریایی همچون قایق سواری و جت اسکی، کتابخانه و خدمات پزشکی از جمله امکانات هتل گامبرون است که اقامت خوشی را برای مهمانانش رقم می‌زند.

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش یکی دیگر از هتل‌ های پنج ستاره جزیره کیش است. خدمات و امکانات این هتل از دید کاربران فوق العاده است. این هتل ۱۳ طبقه و دارای ۳۴۲ واحد اقامتی است. طبقات بالای این هتل چشم انداز بسیار زیبایی به دریا دارند. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های سینگل، اتاق دو تخته جزیره، اتاق دو تخته رو به دریا، تویین دو تخته و اتاق سه تخته روبه دریا است، که مسافران می‌ توانند باتوجه به نیاز خود یکی از هتل ها را انتخاب و رزرو کنند. هتل بین‌المللی کیش دارای امکانات خوبی مانند رستوران، کافه، استخر، سونا و جکوزی است. همچنین یکی از دلایل محبوبیت این هتل از نظر کاربران این است که این هتل فاصله بسیار نزدیکی با اسکله تفریحی کیش دارد و به مراکز خرید ونوس، مریم و تفریحات آبی اسکله دسترسی خوبی دارد.

بهترین هتل ‌های جزیره کیش از دید کاربران باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

داشتن برخی از ویژگی ‌های منحصر به فرد برای هتل و اقامتگاه ‌ها باعث می شود که هتل‌ ها را از یکدیگر متمایز کنند. برخی از ویژگی‌های بهترین هتل ‌های جزیره کیش از دید کاربران به شرح زیر است:

  • بهترین هتل‌های کیش، از نظر بهداشت در سطح بالایی قرار دارند و بسیار تمیز هستند. این هتل ‌ها استانداردهای بهداشتی را رعایت می‌کنند.
  • داشتن چشم انداز زیبا رو به دریا و طبیعت یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین هتل‌ های جزیره کیش از دید کاربران است.
  • ارائه خدمات عالی شامل سرویس اتاق حرفه‌ای، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی و اینترنت رایگان از ویژگی دیگر هتل‌ های خوب است.
  • بهترین هتل‌های جزیره کیش، در مکان‌ و محله‌هایی قرار دارند که مسافران می‌ توانند به جاذبه‌های گردشگری، فضاهای خرید و سواحل دسترسی راحتی داشته باشند.
  • این هتل‌ها دارای رستوران‌ و کافه‌ با منوی متنوع و با کیفیت هستند و معمولا غذاهای محلی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهند.
  • هتل‌های برتر کیش امکانات رفاهی خوبی مانند استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی دارند.
  • اتاق‌ و سوییت‌ های هتل‌های برتر کیش دارای طراحی مدرن و شامل امکاناتی مانند تلویزیون، مینی‌بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، حمام داخلی و تهویه مطبوع است.
  • همچنین این هتل‌ها خدمات تفریحی مانند تورهای گردشگری، ورزش‌های آبی، سرگرمی‌های شبانه و... را به مسافران ارائه می‌دهند.

نگاهی به هتل ‌های برگزیده کیش از دید کاربران

رزرو بهترین هتل ‌های کیش

یکی از مقاصد اصلی سفر بسیاری از گردشگران جزیره کیش است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است. جاذبه‌های گردشگری این جزیره بسیار متنوع و مطابق با سلیقه های مختلف است. به‌ همین دلیل جزیره کیش سالانه پذیرای مسافران متعددی است. در جزیره کیش برای رفاه حال مسافران هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی ساخته شده است. برای رزرو هتل شما می توانید از سایت های معتبر مانند اسنپ تریپ اقدام به رزرو هتل کنید. از مزایای رزرو هتل از طریق اسنپ تریپ این است که این امکان برای شما وجود دارد که نظرات کاربران را درمورد هتل‌ های مختلف بررسی کنید و در نهایت بهترین هتل را انتخاب و رزرو کنید.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha