پاداش صرفه‌جویی برق شامل مستأجران فارس هم می‌شود

شیراز-ایرنا- مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: مستاجران هم می‌توانند همراه با دیگر مشترکان برق در پویش ملی «با انرژی» شرکت کنند و از جوایز ارزنده صرفه جویی مصرف برق بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا، محمدرسول تحفه یکشنبه با بیان اینکه ملکیت معیار برنده شدن در پویش و شرکت داده شدن در قرعه‌کشی نیست، اظهار کرد: کاربر انشعاب برق، معیار شرکت در پویش است، بنابراین تمام هم استانی‌ها با صرفه‌جویی حداقل ۱۵ درصدی و استمرار آن در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که مشترکان مستاجر چگونه می‌توانند از دریافت جوایز مطلع شوند، گفت: برنامه کاربردی «با انرژی» ایجاد شده این امکان را می‌دهد که مشترکان مستاجر با وارد کردن اطلاعات قبوض خود از آخرین وضعیت مصرف خود و حتی در صورت صرفه‌جویی در مورد جوایزی که شامل آن‌ها شده مطلع شوند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس افزود: مشترکان در صورت برنده شدن در طرح جوایز خودرو و یا لوازم خانگی، می‌توانند با ارائه اجاره نامه معتبر و قبض برق برای دریافت جوایز خود اقدام کنند.

او در خصوص شرایط شرکت در پویش «باانرژی» گفت: همه مردم می‌توانند با دریافت اپلیکیشن" با انرژی" از طریق مراجعه به سایت https://ba-energy.ir، یا شماره‌گیری کد دستوری# ۱۵۲۱* و یا برقراری تماس با سامانه ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ در"پویش با انرژی" شرکت کنند و با کاهش مصرف برق خود به میزان ۱۵ درصد، در قرعه‌کشی جوایز ارزشمند شامل ۳۰۰ دستگاه خودرو اتوماتیک، هزاران کمک هزینه خرید محصولات خانگی دیجیتال و الکترونیکی و تخفیف در قبوض برق تا سقف رایگان شدن شرکت کنند.

تحفه ضمن دعوت از مردم برای رعایت مصرف بهینه در هفته پیش رو بر بهینه‌سازی مصرف انرژی و اعمال مدیریت مصرف برق در شرایط کنونی تأکید کرد و گفت: با توجه به افزایش دما در هفته جاری هم‌استانی‌ها با به کار بستن تنها چند راهکار ساده مانند قراردادن درجه کولر روی عدد ۲۴ و استفاده از دور کند کولر آبی و یا موکول کردن استفاده از وسایل پرمصرف برقی به ساعت‌های خارج از اوج مصرف برق می‌توانند خادمان خود در صنعت برق استان را برای تأمین برق مطمئن و پایدار یاری رسانند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس با یادآوری اینکه برنده‌های قرعه‌کشی‌های پویش «با انرژی» نیاز به اعلام شماره کارت به هیچکس ندارند، گفت: مشترکان برق مراقب باشند تا فریب افراد سودجو را نخورند و شماره کارت بانکی خود را در اختیار هیچکس قرار ندهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha