نگاه مدیران ارشد قزوین باید نسبت به ورزش بانوان تغییر کند/فیلم

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال بانوان گلبرگ تاکستان با بیان اینکه نگاه و نگرش مدیران ارشد استان بایستی به ورزش بانوان تغییر پیدا کند، گفت: بازیکنان جوان و باانگیزه تیم ما در تمرینات خود با وجود از دست دادن ربات، با جان دل ورزش می کنند اما متاسفانه کوچکترین توجهی به آنان نمی شود.

گلناز طاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فصل پیش تیم فوتسال بانوان گلبرگ تاکستان با حامی مالی خود تحت عنوان فولاد خرمدشت در مسابقات لیگ برتر و در نخستین حضورش و با درخشش بازیکنان بومی و جوان خود توانست عنوان چهارمی لیگ را به نام خود ثبت کند.

وی ادامه داد: امسال نیز تمام سعی خود را برای شرکت در مسابقات لیگ برتر که هشتم شهریور آغاز خواهد شد به کار گرفته ایم اما در حال حاضر هیچ حمایت کننده مالی نداریم و هنوز تکلیف تیم ما مشخص نشده است.

به گفته وی، تیمی که با ۴۰ تا ۵۰ میلیارد ریال موفقیت های ارزشمندی را در لیگ برتر کسب می کند و در عین حال نیز با وجود معافیت های مالیاتی که برای شرکت های صنعتی در حوزه ورزش دیده شده، فکر نمی کنم این هزینه سنگینی برای برخی از شرکت ها باشد.

طاهری به مشکل دیگری که در این فصل از مسابقات وجود دارد پرداخت و خاطرنشان کرد: تیم داری فوتبال بانوان توسط تیم های فوتبال آقایان است و زمزمه این موضوع به گوش می رسد که نماینده قزوین در مسابقات لیگ برتر (شمس آذر) بایستی در حوزه بانوان نیز تیم داری کند و از آنجایی که موضوع حامی مالی برای ما بسیار حایز اهمیت است انجام این کار باعث می شود تا علاوه بر توسعه و کسب عنوان های کشوری، فوتسال در شهرستان های این استان توسعه و گسترش پیدا کند.

این مسوول ادامه داد: متاسفانه در حالی که بسیاری از مسوولان ارشد استان های مختلف کشور به موضوع ورزش بانوان پرداخته و حمایت های خوبی نیز از سوی آنان شده اما این موضوع در استان ما به هیچ عنوان به چشم نمی خورد و در نهایت نیز حرف ما را برای حمایت از این قشر ورزشی متوجه نمی شوند.

وی با بیان اینکه جذب بازیکنان غیربومی برای تیم ما هم نیازمند هزینه های مختلف از جمله اسکان و پوشاک، خوراک و قردادهای مالی است، تاکید کرد: با وجود اینکه در فصل گذشته تمرینات بازیکنان ما در سالن امام خمینی (ره) تاکستان با مشکلاتی از جمله کمبود امکانات و زمان نامناسب این سالن برای تمرینات بانوان همراه بود اما در مسابقات فصل گذشته بهترین بودیم و شبانه روزی کارهای تیم را پیگیری کردیم.

طاهری اضافه کرد: همچنین بی برنامگی در زمینه برگزاری مسابقات فصل پیش نیز تیم ما را بسیار اذیت کرد تا جایی که باعث آسیب دیدگی برخی از بازیکنان ما نیز شد و امیدواریم در صورت جذب حامی مالی جهت حضور دوباره تیم در لیگ برتر، این فصل نوسانات برگزاری مسابقات فصل قبل را نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان گلبرگ تاکستان ضمن بیان اینکه با پیداشدن حمایت کننده مالی برای تیم فوتسال بانوان، این تیم مشغول تمرین خواهد شد، افزود: از مسوولان و مجموعه شرکت شهرک های صنعتی استان درخواست داریم که از فوتسال بانوان حمایت کنند و با وجود استعدادهای درخشان، ما را تنها نگذارند تا در سطح کشور بتوانیم اتفاقات خوبی را برای مردم استان، به ویژه بانوان رقم بزنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha