۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85558222
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره ورزشی خبرنگاران استان اردبیل برگزار شد

۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵
کد خبر: 85558222
جشنواره ورزشی خبرنگاران استان اردبیل برگزار شد

اردبیل - ایرنا - جشنواره ورزشی خبرنگاران استان اردبیل با معرفی نفرات برتر در چهار رشته ورزشی تنیس روی میز، شطرنج، دارت و فوتبال دستی پایان یافت.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، جشنواره ورزشی خبرنگاران استان اردبیل با حضور اهالی رسانه در چهار رشته ورزشی تنیس روی میز، شطرنج، دارت و فوتبال دستی برگزار شد.

این مسابقات توسط خانه مطبوعات استان اردبیل در چهار روز متوالی در سالن‌های ورزشی خانه پینگ پنگ، خانه شطرنج، سالن ویژه دارت ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسبن رضازاده و باشگاه هدف اردبیل برگزار شد.

در این جشنواره ورزشی و در رشته تنیس روی میز نعمت محسن زاده از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) اول شد، بهروز گنجی از روزنامه سراسری کیهان دوم شد و نورالدین امامی از روزنامه سراسری همشهری و شهرام هدایتی از اسکای نیوز به طور مشترک سوم شدند.

در رشته ورزشی شطرنج نیز نعمت محسن زاده از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) قهرمان شد، تیمور حسین نژاد و حسن حسین نژاد از هفته نامه شمالغرب به ترتیب نایب قهرمان و سوم شدند.

در رشته ورزشی دارت و در بخش آقایان رسول بخشی زاد از نشریه نوید سحر، علی بیگ از ادیب رسا و حبیب یزدانی از نشریه شمالغرب به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

در رشته ورزشی دارت و در بخش بانوان هم شهناز سامی از نشریه پیام سبلان اول و نسیم عالی دانشور از خبرگزاری تسنیم دوم و سمیه بخشنده از نشریه قلم اردبیل سوم شدند.

همچنین در رشته ورزشی فوتبال دستی که به صورت تیمی (۲ نفره) برگزار شد، حسن حسین نژاد و ساسان جودی از تیم نشریه شمالغرب اول شدند، اسماعیل آذرمی و حبیب یزدانی از تیم نشریه مطبخ دوم شدند و پویا حنیفه و نعمت محسن زاده از تیم خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) مقام سوم را کسب کردند.

هادی صباغی ، مسئول برگزاری این جشنواره ورزشی در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ورزشی در کنار هم بودن اهالی رسانه استان است تا اگر مسئولان به این قشر زحمتکش "خسته نباشید" نمی‌گویند، حداقل خود خبرنگاران به همدیگر "خدا قوت" گفته و لحظات خوبی را سپری کنند.

وی اظهار کرد: البته این به معنی بی‌توجهی به ورزش نیست، چرا که خبرنگاران و اهالی رسانه استان در انواع رشته‌های ورزشی به معنی واقعی کلمه در میادین ورزشی حرفی برای گفتن دارند و به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند.

وی با اشاره به سطح کمی و کیفی این رقابت های ورزشی، بیان کرد: این دوره از مسابقات با استقبال خوب خبرنگاران و اهالی رسانه استان اردبیل برگزار شد و سطح مسابقات نیز بسیار خوب بود.

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل با تقدیر از زحمات و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، روسا و عوامل هیات‌های ورزشی تنیس روی میز، شطرنج و انجمن‌های ورزشی دارت و فوتبال دستی استان اردبیل اضافه کرد: هیات مدیره خانه مطبوعات استان تلاش می‌کند در مناسبت‌های مختلف با برگزاری انواع برنامه‌ها از جمله مسابقات ورزشی از زحمات همکاران به نوعی قدردانی کند.

صباغی ادامه داد: امیدواریم مسئولان عالی استان و دستگاه‌های اجرایی نیز بیش از پیش از اهالی رسانه استان حمایت‌های لازم را انجام دهند چرا که این قشر زحمتکش و بی‌ادعا شبانه‌روز بدون این که در جایی نامی از آنها برده شود، علاوه بر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی جامعه برای بهبود وضع موجود تلاش می‌کند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار جمعیت و با ۱۲ شهرستان در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد و بیش از ۲۰۰ خبرنگار در نشریه های مختلف در این استان فعالیت می کنند.

۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha