پنام‌تاش: تمرینات‌مان را زودتر شروع کردیم تا مقابل حریفان‌مان کم نیاوریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی واترپلو ایران درباره تمرینات این تیم برای قهرمانی آسیا گفت: از ۳ ماه پیش برای آمادگی تیم ملی در حال تلاش هستیم که دیگر همچون سال‌های گذشته، به خاطر کمبود زمان و تمرینات، رو به روی تیم‌های دیگر کم نیاوریم.

مهدی پنام تاش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در خصوص اردوی تیم ملی واترپلو در کشور صربستان اظهار داشت: حدود ۶ هفته در تهران تمرین داشتیم و ۲۶ نفر را به اردو دعوت کرده بودیم. ۱۸ نفر از بازیکنانی را که دعوت شده بودند، انتخاب کردیم تا به اردوی صربستان ببریم. در شهر بلگراد با تیم زیر ۱۹ سال هلند و صربستان تمرین مشترک و بازی داشتیم؛ این ۲ تیم چند وقت دیگر رقابت‌های قهرمانی اروپا را در پیش دارند و برای رسیدن به آمادگی صد درصد تلاش می‌کنند که این سطح از تمرینات می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی روی تیم ملی نیز داشته باشد.

وی ادامه داد: از ۳ ماه پیش برای آمادگی تیم ملی در حال تلاش هستیم تا دیگر همچون سال‌های گذشته، به خاطر کمبود زمان و تمرینات، مقابل تیم‌های دیگر کم نیاوریم. ما در رقابت‌های بسیار نزدیکی که با کشورهای برتر آسیا همچون چین، قزاقستان و ژاپن داشتیم، نشان دادیم که می‌توانیم در صدر این قاره جا داشته باشیم. این روند نشان می‌دهد که با تمرینات مرتب و دقیق می‌توانیم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران عنوان کرد: سعی کردیم روی ضعف‌های تیم مثل مشکلات دفاعی کار کنیم و روند خوبی داشتیم. ۲، ۳ روز دیگر تمرین داریم و بازی‌هایی نیز با صربستان و هلند خواهیم داشت. تا اینجای کار به اهدافی که مد نظر داشتیم رسیده‌ایم و امیدواریم بتوانیم نتایجی که می‌خواهیم را نیز کسب کنیم.

وی افزود: در این مدت بازی‌های ملی‌پوشان به همراه رقابت‌های المپیک و حریفان‌مان را آنالیز کردیم و به نکات بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha