۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85558384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حفظ حقوق زندانیان از اولویت‌های سازمان زندان‌هاست

سنندج- ایرنا- مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی زندانیان از اولویت‌های سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور است.

به گزارش ایرنا، مجتبی محمدی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران، مدیرت زندان را نوعی مدیریت بحران قلمداد و اظهار کرد: زندان جامعه ای کوچک اما با نیازمندی های جوامعی بزرگتر همچون شهرهاست و بخش عظیمی از مشکلات و آسیب های که در جوامع بزرگتر مشاهده می شود در زندان ها کاملا نیز مشهود است.

وی افزود: در بدو ورود هر فرد به زندان، مسئولان زندان بدون توجه به نوع تخلف و جرم صورت گرفته از سوی وی تمام تلاش خود را در جهت اصلاح و بازاجتماعی کردن او به کار می گیرند.

مدیرکل زندان‌های کردستان تعامل و همکاری میان دستگاه های اجرایی در استان را بی نظیر دانست و گفت: امیدواریم در سایه همراهی و همدلی مسئولین استان بتوانیم گام های ارزنده ای را در راستای اصلاح و تربیت زندانیان این قشر آسیب پذیرجامعه برداریم چراکه عواید مثبت آن قطعا متوجه کل جامعه خواهد شد.

کیانوش ثقفی نیا فرماندار کامیاران نیز در این مراسم با تشکر از زحمات رئیس سابق اردوگاه حرفه آموزی و کاردمانی کامیاران گفت: خدمت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و این مهم در مجموعه اردوگاه کامیاران محقق شده است.

حفظ حقوق زندانیان از اولویت‌های سازمان زندان‌هاست

در این مراسم، از زحمات طیب نادری رئیس سابق اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران تجلیل و حمید رستمی به عنوان سرپرست جدید این مجموعه اصلاحی و تربیتی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha