نقش توسعه ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی غیر قابل انکار است

کیش- ایرنا- معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که امکانات ورزشی این منطقه باید در اختیار عموم قرار گیرد افزود: توسعه ورزش نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش ایرنا، امین میرزایی روز یکشنبه در بازدید از دهکده ورزشی المپیک کیش اظهار کرد: عمومی کردن ورزش کیش برای حمایت از خانواده‌ها و پر کردن اوقات فراغت آنان به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تسریع در اتمام طرح‌های نیمه کاره و پیگیری بسته‌های سرمایه گذاری از سوی معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش را خواستار شد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش بر نگهداری بهینه از امکانات ورزشی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه زیر ساخت‌های ورزش این جزیره تاکید کرد و گفت: راهکارهایی برای برطرف کردن برخی مشکلات از جمله نوسازی مکانهای ورزشی، اصلاح و تقویت نور سالن‌های چند منظوره المپیک و بهسازی سالن تنیس روی میز و مجموعه اسکیت ارائه شد که باید با تصمیم نهایی عملیاتی شود.

به گفته میرزایی طرح توسعه سایت تیراندازی با کمان، تعیین تکلیف استخر نیمه کاره المپیک، بهسازی و توسعه مجموعه سوارکاری، تعیین تکلیف طرح جامع و برنامه ریزی برای تعمیر و نگهداری اساسی تمامی مکانها و تجهیزات مجموعه ورزشی المپیک از دیگر مواردی بود که در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت زمین‌های فوتبال، تنیس، اسکیت، مجموعه سوارکاری و سالن های ورزشی مجموعه دهکده المپیک کیش ارائه شد.

امکانات ورزشی کیش باید در اختیار عموم مردم قرار گیرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha