۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85558599
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سقز: دستگاه‌های اجرایی سرمایه‌گذاری را برای بخش خصوصی تسهیل کنند

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران کمک به تولید و اشتغال است لذا مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در این راستا باید تلاش زیادی برای تسهیل سرمایه گذاری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز دوشنبه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهرستان باید در راستای کمک به تولید و اشتغال جدید و همچنین حفظ اشتغال موجود و رفع مشکل تولید کنندگان، تسهیلگری کنند.

وی با اشاره به فلسفه کارگروه رفع موانع تولید، بر تعامل، همفکری و همگرایی اعضا در راستای رفع مشکلات سرمایه گذاران و تولید کنندگان تاکید کرد و افزود: مدیران در کنار تعهد به وظایف سازمانی، دغدغه‌ها و مشکلات قشر تولیدکننده را در نظر بگیرند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز ادامه داد: امهال تسهیلات بانکی، رفع مشکلات با تامین اجتماعی، کمک به آماده سازی زیرساخت‌های برق و گاز، رفع مشکلات تعارض سند زمین و احداث شبکه برای تقویت خط نفوذی برق، از جمله مشکلات سرمایه گذاران بود.

در این کارگروه، مسایل و مشکلات ۱۶ طرح از جمله شرکت ذخیره سازی محصولات کشاورزی، تولید آب معدنی، مرغداری گوشتی و تخمگذار، تولید قارچ، تولید ورمی کمپوست، محصولات بتُنی، مجتمع گاوشیری و پرورش ماهی مطرح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha