۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه در شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی جذب شده است

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت نزدیک به ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان گفت: از ابتدای فعالیت این واحدها، بر اساس برآوردهای انجام شده بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه از طرف بخش خصوصی برای راه‌اندازی صنایع تولیدی در آنها جذب شده است.

امیر شهسوار جلاوت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون یک‌هزار و ۵۵۹ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: ۹۰۸ هکتار زمین درقالب شهرک‌ها و نواحی صنعتی به واحدهای تولیدی جهت راه‌اندازی در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی واگذار شده که بیشترین واگذاری ها در سه شهرک ارومیه بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: این میزان اراضی شهرک‌ها و نو احی صنعتی آذربایجان‌غربی در قالب ۲ هزار و ۶۱۹ قرارداد در اختیار سرمایه گذاران و بخش خصوصی قرار گرفته است.

شهسوار اظهار کرد: راه‌اندازی واحدهای تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی موجب اشتغال جوانان منطقه شده و زمینه اشتغال برای بیش از ۲۸ هزار نفر از جوانان را فراهم کرده است.

وی گفت: حمایت از صنعت و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی جزو اولویت های شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی است و بر این امر اهتمام ویژه وجود دارد.

به گزارش ایرنا، حدود ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی در آذربایجان‌غربی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha