درمانگاه تامین اجتماعی شهر مهران با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد

ایلام- ایرنا- درمانگاه تامین اجتماعی شهر مهران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استانی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام روز دوشنبه در این مراسم، اطهار کرد: درمانگاه عمومی مهران واقع در بلوار ارتش شهر مهران در زمینی به مساحت ۲ هزار ۳۱۷ متر مربع در سه طبقه با زیر بنای ۲ هزار و ۵۰۷ متر مربع با حضور وزیر کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

هادی صبور افزود: این درمانگاه شامل پنج اتاق ویزیت پزشک، داروخانه، آزمایشگاه، واحد تزریقات برادران و خواهران، دندانپزشکی، اتاق جراحی‌های کوچک و گچ گیری،اتاق C.P.R است.

وی بیان کرد: این درمانگاه در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با هزینه ای بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال برای ارائه خدمت به ۲۰ هزار و ۱۵۶ نفر بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی در شهرستان مهران شروع بکار کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام خاطرنشان کرد: هزینه انجام شده و پیشرفت فیزیکی این درمانگاه در دولت سیزدهم ۵۰ درصد بوده که امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور برای افتتاح چند طرح عمرانی از جمله استخر شنا، درمانگاه تامین اجتماعی شهر مهران، تصفیه خانه آب شرب شهر ایوان و بازدید از پایانه مرزی مهران به استان ایلام سفر کرده است.

به گفته حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در ۲ هفته گذشته بیش از پنج هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال پروژه در این استان از جمله ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام و استخر شنای شهر ایلام افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر کشور افتتاح این درمانگاه عمومی را به یکی از فرزندان شهدای شهر مهران واگذار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha