۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
کد خبر: 85558807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه سه میلیارد ریالی قاچاقچی موتورسیکلت در ملایر

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچی یک دستگاه موتورسیکلت هزار و ۳۰۰ سی سی در شهرستان ملایر به پرداخت سه میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مرضیه یونسی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده قاچاق یک دستگاه موتورسیکلت با ظرفیت حجم موتور هزار و ۳۰۰ سی سی در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، اتهام نگهداری کالای قاچاق را محرز وعلاوه بر ضبط موتورسیکلت کشف شده، متخلف را به پرداخت بیش از سه میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر، این موتورسیکلت را در هنگام بازرسی از یک واحد صنفی کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دریافت جریمه نگهداری دستگاه تولید رمز ارز قاچاق

رئیس اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان نیز از دریافت جریمه ۲۲۰ میلیون ریالی برای نگهداری ۲ دستگاه ماینر قاچاق خبر داد.

محمد موسی فلاح گفت: پرونده نگهداری ۲ دستگاه ماینر قاچاق در شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان رسیدگی شد.

وی اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

فلاح گفت: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره ، جریمه این واحد صنفی را دریافت کرد.

رئیس اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با شکایت اداره برق همدان این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha