جوابیه فرماندهی انتظامی بهارستان در خصوص انتشار گزارش فقدان کودک ۱۱ ساله/ تحویل والدین شد

بهارستان - ایرنا - به دنبال انتشار گزارشی در کانال های خبری محلی مبنی بر جستجوی گسترده برای یافتن پسر ۱۱ ساله گمشده در حصارک نسیم‌شهر، حسب الامر سردار فرماندهی محترم انتظامی غرب استان تهران مراتب جهت بررسی به شهرستان مربوطه ابلاغ گردید .

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس غرب استان تهران ، این موضوع توسط فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان مورد بررسی قرار گرفت و برابر جوابیه واصله گزارش فقدانی کودک از سوی والدین در ساعت ۰۱۱۰ بامداد مورخه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۳ به پلیس اعلام که بلافاصله فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تیمی ویژه جهت بررسی دقیق موضوع و پیدایش کودک مورد نظر تشکیل و اعزام می گردد.

استفاده از ظرفیت تمامی واحد های گشتی اعم از خودرویی،موتوری و پیاده در دستور کار قرار می گیرد .

پس از عدم حصول نتیجه با فرض این احتمال که کودک از حوزه سرزمینی بهارستان خارج و به دیگر شهرستان ها عزیمت نموده باشد از این رو مراتب فقدانی کودک از طریق سیستمی به تمامی شهرستان های همجوار اطلاع رسانی گردید.

در ساعت ۲۲ مورخه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ نهایتا به لطف خدا و تلاش همکاران کودک فقدانی درمنطقه چیتگر حوزه سرزمینی تهران بزرگ پیدا و با سیر مراحل اداری همان شب به والدین تحویل داده می شود.

کودک مورد نظر به همراه احدی از دوستانش پس از خروج از منزل به سمت حرم حضرت امام(ره) عزیمت و پس از مدتی حضور مجددا به سمت چیتگر به قصد ماجراجویی حرکت نموده که توسط شهروندان موضوع به پلیس گزارش می گردد.
شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha