کرمانشاه نایب قهرمان مسابقات ووشو جوانان کشور در قم شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات ووشو استان کرمانشاه گفت: تیم کرمانشاه توانست در مسابقات ووشو قهرمانی رده‌های پایه کشور در بخش جوانان در بخش ساندا عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

اشکان دلفانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات هفته گذشته به مدت ۲ روز در سالن ورزشی شهید حیدریان قم در بخش های ساندا و تالو جوانان پسر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۱ استان در بخش جوانان حضور داشتند اضافه کرد: تیم استان کرمانشاه نیز با چهار ورزشکار در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود که سه ورزشکار موفق به کسب مدال شدند.

رییس هیات ووشو استان کرمانشاه یادآور شد: در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم ایلیا خانی از کرمانشاه توانست مدال طلا را کسب کند و امیرمحمد لیموچی از خوزستان دوم شد و محمدمهدی یادگاری از البرز و امیرعلی نجفی از تهران مشترکا سوم شدند.

دلفانی افزود: در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم نیز دیار مطاعی از کرمانشاه به طلا رسید و فرزاد صمدی از زنجان دوم و مقام سوم مشترک نیز به علی قزل سفلی از گلستان و مانی حیدری از قم رسید.

وی ادامه داد: در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم نیز محمد صدیقی از کرمانشاه توانست عنوان سوم و مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایرنا، نفرات برتر این پیکارها جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ در برونئی به اردوی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی دعوت خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha