۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85558939
T T
۳۹ نفر

برچسب‌ها

بدهکار میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شد

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸
کد خبر: 85558939
بدهکار میلیاردی در خراسان شمالی دستگیر شد

بجنورد-ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری فردی که دارای سه فقره جلب به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال بدهی بود و قصد فرار از کشور را داشت، خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمد غلامی روز دوشنبه با اعلام جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم که جزو محکومان تحت تعقیب مالی و قصد متواری شدن از کشور را دارد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های بعمل آمده در خصوص پرونده این فرد، متوجه شدند که وی در صدد اخذ گذرنامه از پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان جهت خروج از کشور به قصد فرار از دین و با هدف اخذ اقامت موقت از کشور های همسایه است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه با سرعت عمل ماموران، متهم قبل از دریافت گذرنامه در مخفیگاهش دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد اضافه کرد: این فرد در نتیجه روز گذشته در اجرای دستور قضایی روانه ندامتگاه مرکزی بجنورد شد.

وی امنیت و آرامش در جامعه و برخورد با مخلان امنیت و سودجویان را وظیفه مهم پلیس خواند و از شهروندان خواست تا ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خراسان شمالی بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها زندگی می کنند و این استان از ۱۰ شهرستان تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha