۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85559032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزم دادستانی سلسله برای برخورد با سارقان محصول گردو

خرم آباد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب سلسله گفت: با افرادی که قبل از موعد برداشت گردو اقدام به خرید و فروش غیرقانونی و سرقت گردو کنند برخورد قاطع می شود.

سید مجید همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فصل برداشت گردو در شهرستان نزدیک است و هرساله مشاهده می شود که افرادی بخصوص در منطقه کهمان اقدام به برداشت غیرقانونی و سرقت دسترنج کشاورزان می نمایند.

وی افزود: عمده سرقت از باغات گردو توسط سارقان دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر صورت می گیرد که نیروی انتظامی شهرستان موظف است نسبت به شناسایی معتادان متجاهر و جمع آوری و انتقال آنها به کمپ های مجاز ترک اعتیاد موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر اقدام نماید.

دادستان عمومی و انقلاب سلسله عنوان کرد: همچنین به تمامی مغازه داران سطح شهر هشدارهای لازم درخصوص خریداری گردو به صورت جزیی قبل از موعد برداشت از افراد مشکوک و معتاد شده است.

همتی اضافه کرد: در صورت عدم رعایت، این مغازه داران مربوطه به عنوان خریدار مال مسروقه شناخته شده و تحت تعقیب قرار خواهند گرفت ضمن اینکه در زمان خرید گردو از دیگر افراد باید هویت فروشندگان و آدرس و شماره تماس آنها ثبت و ضبط شود تا در صورت بروز مشکل امکان دسترسی به آن ها توسط پلیس ممکن باشد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی مکلف است در زمان برداشت محصول باغات گردو در منطقه کهمان گشت های انتظامی را افزایش دهد عنوان کرد: به تمامی شهروندان توصیه می شود در صورت مشاهده هرگونه سرقت از باغات گردو و خرید و فروش دسترنج باغداران توسط سارقان مراتب فورا به مراجع انتظامی و قضایی جهت پیگیری و برخورد قانونی اطلاع دهند.

سه هزار هکتار وسعت باغات گردوی شهرستان سلسله است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha