زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین در مریوان فراهم است

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان گفت: اقدامات زیرساختی لازم برای آماده سازی جاده‌ها و پارکینگ‌های این شهرستان جهت تسهیل تردد زائران اربعین انجام گرفته است.

به گزارش ایرنا، کمال ایزدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در مریوان اظهار کرد: در راستای ایجاد زیرساخت‌های اربعین، اقدامات آماده سازی هفت پارکینگ در شهرستان مریوان به این اداره واگذار شد که تیغه زنی، تسطیح و رگلاژ آن به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه این هفت پارکینگ با مساحت ۲۱۹ هزار و ۶۷۰ متر مربع، ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار و ۶۰۰ خودرو را دارد، گفت: در راستای ایجاد زیرساخت‌ها، شن ریزی، تسطیح و تراکم محل استقرار بیمارستان سیار و موکب‌های داخل پایانه مرز به مساحت ۶ هزار متر مربع نیز انجام شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان به انجام ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای سروآباد-مریوان- مرز باشماق اشاره کرد و افزود: ۴۰۰ تابلو و علایم در این محورها احداث و ۲۵۰ تابلو نیز تعمیر و بازسازی شد.

وی با اشاره به تعریض مسیر جاده مریوان - مرز باشماق و احداث باند کندرو به طول ۱.۳ کیلومتر، گفت: ایمن سازی چهار تقاطع و ۲ قوس خطرناک، تیغه زنی، شانه سازی و ایجاد هره خاکی در محور های اصلی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تسهیل تردد زائران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha