۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۴
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85559093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج سازندگی شیروان ۱۵۰ میلیارد ریال وام اشتغال پرداخت کرد

بجنورد-ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شیروان گفت: بسیج سازندگی این شهرستان خراسان شمالی در یکسال اخیر ۱۵۰ میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی پرداخت کرد.

سرهنگ علی دارابی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این میزان تسهیلات برای ۳۵۰ نفر به صورت مسقیم و ۶۵۲ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: ۹۹ صندوق قرض الحسنه و اشتغالزا به همت گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج شیروان در سطح شهر و روستاهای تابعه ایجاد شده است که خدمات ارائه می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان افزود: همچنین در این مدت؛ ۱۷۴ گروه جهادی با همکاری بسیج سازندگی در قالب رزمایش مواسات و همدلی یک هزار و ۵۰ بسته معیشتی، ۹سری جهیزیه و یک هزار و ۸۵۰ بسته لوازم التحریر در مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع کرده است.

وی اضافه کرد: در بحث عمرانی و سازندگی به همت گروه‌های جهادی پنج باب منزل محرومان احداث، ۱۵ باب منزل با همکاری نهادهای حمایتی تعمیر و تکمیل و سه کارگاه اشتغال زایی برای مناطق کرامت راه اندازی شد.

️سرهنگ دارابی ادامه داد: بسیج سازندگی به همت گروه‌های جهادی خدمات متنوعی در عرصه های مختلف علمی، عمرانی، فرهنگی و پزشکی را به مردم ارائه داده است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha