مشترکان کم مصرف برق کرمانشاهی جوایز یک میلیارد ریالی دریافت کردند

کرمانشاه - ایرنا - شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در مرحله نخست جوایز نقدی پویش سراسری «با انرژی» به قید قرعه به سه مشترک کم مصرف برق استان که در این پویش شرکت کردند جوایز یک میلیارد ریالی اهدا کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در مراسم اهدای این جوایز به مشترکان خوش مصرف استان؛ هدف از پرداخت جوایز نقدی را تشویق مشترکان به مدیریت و کاهش مصرف برق و حفظ سطح رفاه تمامی مردم کشور دانست.

محمد مرادی در ادامه به اهدای یک خودرو یک میلیارد تومانی به مشترک کم مصرف هم استانی در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: جوایز نقدی ۱۰ میلیون و یک میلیونی، لوازم خانگی، برقی و الکترنیکی فراوانی دیگر به مشترکان کم مصرف استان که در این پویش ثبت نام کردند پرداخت شده است.

وی همچنین اظهار کرد: در روزهای آینده دوباره به قید قرعه به مشترکان کم مصرف که در این پویش شرکت کردند و ۱۵ درصد مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش دادند؛ اهدا می شود.

مرادی بیان کرد: امکان مشارکت در این پویش برای همه وجود دارد فقط باید در سایت پویش با انرژی به آدرس اینترنتی www.ba-energy.ir مراجعه یا اپلیکیشن با انرژی روی گوشی هوشمند نصب کنند و با کاهش مصرف برق امتیازشان را بالا ببرند.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

این استان با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha