۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85559191
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی در خصوص گرمای هوا در چهارمحال و بختیاری هشدار داد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اعلام هشدار سطح زرد در خصوص گرمای هوا در استان برای روزهای پایانی هفته، گفت: استقرار هوای گرم تا اوایل هفته آینده در استان تداوم دارد.

معصومه نوروزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای روزهای چهارشنبه تا جمعه افزایش نسبی دما و افزایش اشعه فرابنفش برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: گرمازدگی، افزایش تبخیر و تعریق در گیاهان، احتمال آتش‌سوزی در مراتع و مزارع، احتمال خسارت ناشی از تنش دمایی در بخش کشاورزی و دامداری و افزایش مصرف حامل‌های انرژی از جمله مخاطرات شکل گرفته طی روزهای آینده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تا پایان هفته جاری آسمان استان صاف تا کمی ابری در بعدازظهرها همراه با افزایش ابر و در برخی نقاط غبار رقیق همراه با کاهش احتمالی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: برای سه روز آینده نیز در ساعات بعدازظهر احتمال رگبارهای خفیف در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

به گزارش ایرنا، میانگین دمای چهارمحال و بختیاری در تابستان امسال یک و نیم درجه و مرداد ماه ۲ درجه سانتی‌گراد نسبت به میانگین بلندمدت افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha