۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85559236
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یک کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در غرب گیلان پلمب شد

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85559236
یک کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در غرب گیلان پلمب شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی فومن از شناسایی و پلمب کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ مجید تقی زاده روز دوشنبه اظهار کرد: پس از دریافت اخباری حاکی از حضور معتادان در یک منزل مسکونی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد منزل مسکونی موردنظر به عنوان کمپ ترک اعتیاد بدون مجوز مورد استفاده قرار گرفته و تعداد ۲۷ نفر معتاد در آنجا نگهداری می شوند.

وی در ادامه افزود: تعدادی از این افراد به کمپ‌های ترک اعتیاد دارای مجوز شرق گیلان منتقل و تعدادی نیز به خانواده هایشان تحویل داده و با دستور قضایی نیز این مکان پلمب شد.

فرمانده انتظامی فومن بیان کرد: ضمن تشکیل پرونده قضائی برای گردانندگان کمپ، ۲ نفر در این رابطه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات به خصوص حضور و رفت و آمد افراد مشکوک را از طریق ۱۱۰ یا حضوری به پلیس گزارش کنند.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در تالش

فرمانده انتظامی شهرستان تالش گفت: ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامی کشف شد.

سرهنگ محمد رستمی به تشدید اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامی به منظور مقابله با قاچاقچیان سوخت اشاره و اظهار کرد: پلیس با اقدامات همه جانبه و رصد محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی داخل محوطه کارگاهی یک واحد صنفی در یکی از بخش‌های شهرستان تالش اقدام به دپو سوخت قاچاق کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش بیان داشت: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات لازم در این زمینه و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی به محل‌‎‌ مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان‌، ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی از معرفی متهم ۴۲ ساله این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: بنا بر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این کشفیات، ۶۰۰ میلیون ریال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha