۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85559245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف و ضبط بیش از ۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۷۰ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال کالای قاچاق در قالب طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم خیز استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سردار یحیی الهی روز دوشنبه بیان کرد: در راستای اجرای تدابیر و رهنمودهای سردار فرمانده کل انتظامی مبنی بر اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، با حضور عوامل انتظامی استان، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه طی ۲۴ ساعت گذسته در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۵۵ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۲۵ کیلو گرم انواع مخدر و ۵۱۰ حبه قرص روان گردان کشف و ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع آوری شد.

سردار الهی ادامه داد: همچنین ۱۶۸ قلم انواع کالا شامل لوازم خانگی، آشپزخانه و غیره قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال در استان کشف و ضبط شد و سه دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی ) و ۲ دستگاه کامیون توقیف و پنج نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از دستگیری ۲۲ سارق و ۴ مالخر خبر داد و گفت: مقادیری از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

الهی اظهار داشت: سه اراذل و اوباش دارای سطح دستگیر و ۱۴۷ دستگاه خودرو و ۴۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شدند.

کشف بیش از ۲ تن آرد خارج از شبکه توزیع در سلسله

فرمانده انتظامی شهرستان سلسله از کشف ۲ تن و ۱۶۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد بوستان افروز اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه هنام این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۵۴ کیسه آرد خارج از شبکه توزیع به وزن ۲ تن و ۱۶۰ کیلوگرم کشف کردند.

وی بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده قضائی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

فرمانده انتظامی سلسله گفت: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha