۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85559277
T T
۳۴ نفر

برچسب‌ها

پنج داروخانه متخلف جیرفت به تعزیرات معرفی شدند

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85559277
پنج داروخانه متخلف جیرفت به تعزیرات معرفی شدند

جیرفت- ایرنا- معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: در گشت مشترک، پنج داروخانه متخلف در جیرفت به دلیل تخلفات گوناگون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.  

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل صمت جنوب کرمان، محمدعلی توکلی روز دوشنبه اظهار کرد: این داروخانه ها با تخلفاتی مانند درج نکردن قیمت، صادرنکردن صورت حساب و فاکتور خرید،تقلب در کسب و گران فروشی به تعزیرات معرفی و تخلفاتشان در سامانه تخلفات صنفی نیز ثبت شد.

وی افزود: در این گشت مشترک به داروخانه ها تذکر لازم در خصوص توزیع شیرخشک داده و فهرست موجودی و فروش شیر خشک آنها به صورت روزانه دریافت شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان واقع در خیابان امداد جیرفت یا به صورت غیرحضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و نشانی اینترنتی www.124.ir اقدام تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی کنند.

توکلی یادآور شد: این گشت مشترک بازرسی به همراه تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و اداره اماکن نیروی انتظامی انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha