برنامه پروازهای اربعین مازندران به نجف اعلام شد

نوشهر- ایرنا- پروازهای اربعین مازندران در قالب ۴۰ سورتی پرواز در فرودگاه‌های شهدای ساری و رامسر انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی فرودگاه‌های مازندران اعزام هوایی زائران اربعین در قالب ۴۰ سورتی پرواز از تاریخ ۲۹ مرداد تا هفت شهریور توسط هواپیمایی وارش از دو فرودگاه ساری و رامسر انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش ۱۵ پرواز در مسیرهای ساری-نجف-ساری، ۲ پرواز در مسیرهای رامسر-نجف-رامسر، ۲ پرواز در مسیرهای ساری-نجف-رامسر و یک پرواز در مسیرهای رامسر-نجف-ساری از ۲ فرودگاه ساری در مرکز و رامسر در غرب مازندران برای زاِئران اربعین برنامه‌ریزی شده است.

بنا بر این گزارش۲ پرواز رامسر_نجف-رامسر در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ مرداد در مسیر رفت و در تاریخ‌های پنج و ۶ شهریور در مسیر برگشت به صورت فوق‌العاده انجام خواهد شد. سال گذشته یک پرواز در فرودگاه رامسر در مسیر رفت و برگشت انجام شد که امسال به ۲ پرواز افزایش یافت.

به گزارش ایرنا و بنا بر اعلام منابع رسمی تردد زائران اربعین منوط به ورود به سامانه سماح و تکمیل فرم های بیمه ای است که زائران پس از ورود به این سامانه می توانند بر اساس نرخ تعیین شده از سه سطح بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

مدیر کل حج و زیارت استان مازندران نیز اعلام کرده که تا کنون۴۶ هزار نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه مورد نظر ثبت‌نام کردند.

برنامه پروازهای اربعین مازندران به نجف اعلام شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha