درخواست سرمربی تیم فوتبال جوانان از باشگاه‌ها: بازیکنان را در اختیار ما قرار دهید

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران، گفت: امیدوارم باشگاه‌ها بیشتر کمک کرده و بازیکنان را در اختیار ما قرار دهند تا تیم جوانان با تمام نفراتش در مسابقات شرکت کرده و باعث افتخار کشور شود.

به گزارش ایرنا، حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه سفر این تیم به چین به‌منظور برگزاری دیدارهای تدارکاتی، بیان کرد: در اردو هستیم و چند ساعت دیگر به مقصد چین پرواز می‌کنیم. دو بازی دوستانه با زیر ۲۰ سال چین باید انجام دهیم. تدارکات لازم انجام شده، اما متاسفانه بسیاری از باشگاه‌ها بازیکنانی که در عرض دو و نیم تا سه سال گذشته تربیت کردیم را در اختیارمان قرار ندادند. این در حالی است که بازی‌های داخلی شروع نشده است.

سرمربی تیم زیر ۲۰ سال فوتبال کشورمان با ابراز نارضایتی از عدم همکاری باشگاه‌ها، تاکید کرد: فکر می‌کنم این دو بازی می‌توانست برای آنها بسیار موثر باشد و همین طور برای باشگاه‌هایی که این بازیکنان جوان را به خدمت گرفته‌اند.

او افزود: بعضی اوقات، سرمایه، انرژی و وقتی برای بازیکنان توسط فدراسیون گذاشته می‌شود، اما نمی‌توانیم از سرمایه گذاری که انجام شده برای تقویت تیم ملی استفاده کنیم که دلایلش را باید باشگاه‌ها اعلام کنند.امیدوارم این بازیکنان در باشگاه‌های خود بازی کنند. اگر آنها را در زمان مناسب در اختیار ما نگذارند، مجبوریم بازیکنان دیگر را تعلیم دهیم.

عبدی خاطرنشان کرد: زمان بسیار کم است و باید همه همراه شویم تا تیم ملی قوی‌تری را داشته باشیم. در هر صورت با ۱۴،۱۵ بازیکن داخل زمین می‌رویم و چهار دروازه‌بان نیز داریم. بازیکنانی که از دو، سه سال گذشته با ما بودند به تعداد انگشتان یک دست هم نیستند و بازیکنان جدیدی را آورده‌ایم که آنها را امتحان کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha