۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۰
کد خبر: 85559456
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشت ظرفیت ۱۰درصدی هواداران مهمان در لیگ برتر بسکتبال

تهران- ایرنا- در شرایطی که قرار است رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از اواسط شهریورماه آغاز شود، ظرفیت ۱۰درصدی هواداران تیم مهمان در این فصل اعمال خواهد شد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، مسئولان سازمان لیگ بسکتبال در روزهای اخیر جلساتی را با هدف برگزاری مطلوب این لیگ آغاز کرده‌اند و در صدد هستند با نشست‌های تخصصی با حضور نمایندگان باشگاه‌ها، شرایط بهتری را نسبت به فصل قبل فراهم کنند.

یکی از دغدغه‌های هواداران بسکتبال در چند فصل اخیر به عدم حضور هواداران تیم میهمان در بازی‌های لیگ برتر باز می‌گشت. در ۳ فصل اخیر با توجه به شرایطی که در برخی از بازی‌ها ایجاد شده بود، تیم میزبان تمامی ظرفیت سالن بازی را در اختیار داشت و تیم مهمان از این فرصت محروم بود اما در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال قرار است، ظرفیت ۱۰درصد اعمال شود تا هر دو تیم بر اساس قوانین موجود، از ظرفیت هواداران خود بهره ببرند.

پنجر ه نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال از دهم مردادماه باز شده و تا یک هفته قبل از شروع لیگ باشگاه‌ها فرصت دارند نسبت به جذب بازیکنان و کادر فنی خود اقدام کنند. تاکنون تیم‌های ذوب‌آهن، شهرداری گرگان،‌طبیعت، پالایش نفت آبادان، کاله، فولاد هرمزگان به همراه آینده سازان و گل‌نور که از لیگ حرفه‌ای بستکبال به لیگ برتر راه یافته‌اند حضورشان را در لیگ برتر قطعی کرده‌ و باید دید در روزهای آتی سایر تیم‌ها چه واکنشی را نشان می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha