۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۵
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 85559521
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تب گرما در اصفهان از یکشنبه به تدریج کاهش می‌یابد

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۵
کد خبر: 85559521
تب گرما در اصفهان از یکشنبه به تدریج کاهش می‌یابد

اصفهان -ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد دمای هوا در اصفهان از یکشنبه هفته آینده به تدریج کاهش داشته باشد.

منصور شیشه‌فروش دوشنبه شب در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گرمای هوا تا آخر هفته در اصفهان ادامه دارد اما از هفته آینده به تدریج شاهد کاهش دما خواهیم بود.

وی گفت: طی روز جاری در ۱۵ شهرستان استان ثبت دمای سه تا چهار درجه‌ای و بیش از نرمال اعلام شد که انتظار می‌رود شدت این گرما در روز چهارشنبه در همه مناطق به ویژه شرق، مرکز و شمال استان بیشتر باشد.

شیشه‌فروش افزود: در پی ماندگاری توده هوای گرم جنب حاره‌ای در استان تا روز شنبه افزایش دما و تابش اشعه ماورای بنفش به ویژه در ساعات میانی روز تداوم خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهارکرد: با توجه به اطلاعیه کشوری در پی استقرار توده هوای گرم، ساعات اداری طی روز سه شنبه برای ادارات دولتی از ساعت ۶ تا ۱۰ خواهد بود.

وی افزود: همچنین بر اساس اطلاعیه مدیریت بحران استان مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

شیشه‌ فروش اضافه کرد: نیروهای امدادی در مراکز خدمات امدادی و اورژانسی سطح استان در قالب تیم‌های عملیاتی آماده ارایه خدمات درمانی و فوریتی مورد نیاز هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha