۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85559533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح شاخص عمرانی شهرداری بجنورد اعلام شد

۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۷
کد خبر: 85559533
سه طرح شاخص عمرانی شهرداری بجنورد اعلام شد

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: تقاطع میدان خرمشهر، شهربازی در مجموعه پارک شهروند و مرکز کنترل ترافیک به عنوان سه طرح شاخص عمرانی امسال در شهرداری بجنورد اعلام شد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد علی کشمیری دوشنبه شب در نشست شورای شهر بجنورد اظهارکرد: موافقت‌های لازم برای تغییر کاربری ۲ ملک شامل پارک موتوری فعلی به مجموعه تجاری، اداری و پارکینگ و مجموعه محدوده ارتش در ضلع جنوبی خیابان شهید نامجو به عنوان طرح فرهنگ و هنر اخذ شد.

وی با بیان اینکه با تشکیل کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری در سه سال اخیر، زمینه برای فراخوان و تامین سرمایه گذار ایجاد شده است، افزود: هدف شوراها جلوگیری از خام فروشی و مولدسازی در زمینه بانک اطلاعات است تا ارزش افزوده بناهای ملکی را از حالت خام تبدیل به تجاری و غیره داشته باشیم.

شهردار شهر بجنورد گفت: سه فراخوان اولیه سرمایه گذاری شامل شهربازی، سازه تبلیغاتی و ۹ پل هوایی اعلام شد و شورای شهر باید نسبت به ارزیابی بسته‌های مزبور اعلام نظر کند تا پس از تصویب کلیات و طی مراحل قانونی به فراخوان گذاشته شود.

وی ادامه داد: بسته‌های سرمایه گذاری باید زودتر تصویب شوند چراکه سرمایه گذاران در بحث ورود به این بسته‌ها کمترین توجه را داشته و خیلی از بسته‌ها توسط مشاور آکادمیک تهیه شده است.

کشمیری تاکید کرد: باید از نظرات مشاورین حوزه اصلی سرمایه گذاری استفاده کرد.

بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha